Lars O Startet 29.Oktober.2007 Link til dette innlegget Startet 29.Oktober.2007 Hei folkens. Har kjøpt en komlett sevo usett i dag og lurer på om noen har en link eller tegning for montering. Sente broder'n på handletur i Oslo - jeg bor i Bergen så jeg henter den i løpet av vinteren.... Har sjekket på forumet her og hos Drevia uten resultat Servoen har sittet på samme type motor og drev som vi har, så det bør gå forholdsvis enkelt å få det montert....håper jeg Sitér dette innlegget Link to post
Hans-Petter Svart 29.Oktober.2007 Link til dette innlegget Svart 29.Oktober.2007 hva skal du med servo på båten din Lars , du bruker jo den ikke . Heia BRANN. Sitér dette innlegget Link to post
Lars O Svart 29.Oktober.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.Oktober.2007 Medgangssupportere fornekter seg ikke....hehe Båten vår er kanskje lite brukt, men i motsetning til visse andres så virker den i hvertfall Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.