Jump to content

Varmelokk til Wallas kokeapp. Noe å satse på?

jo_no

Recommended Posts

Heisan.

Jeg har en slik Wallas med varmelokk i sjarken min. Nå har jeg jo et relativt lite styrhus med forpigg, men varmelokket sprer varmen fint, og sikulerer lufta nok til at jeg ikke trenger defroster. En ting jeg liker med det er at jeg kan tørke votter og annet oppå lokket når jeg er ute å fisker om vinteren. Før jeg fikk lokket brukte jeg wallasen til å få varme i styrhuset, men denne ble jo noe lokal, og jeg risikerte jo også at jeg brant meg på platene hvis jeg måtte ta meg for. Er ganske fornøyd med denne løsningen, - det eneste er kanskje en litt sjenerende lukt ved oppstart av ovnen - dette tror jeg imidlertid skyldes at apparatet ikke er helt korrekt installert, og har tenkt å fikse dette.

Jeg har Wallas med varmelokk i min Viksund 27 Columbi, og det fungerer helt utmerket! Bruker denne året rundt, ved behov. Eneste minuset er at viftene støyer noe, men varmeeffekt og stømforbruk er det ingenting å si på. Den gir jo ca 1400W, så det blir som en liten vifteovn, egentlig...

"First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...