scania Svart 18.November.2007 Link til dette innlegget Svart 18.November.2007 jeg har bare latt pumpa kjøre til det blåser luft i kranene og latt de stå oppe.funker det Sitér dette innlegget Link to post
Hilmar 2 Svart 18.November.2007 Link til dette innlegget Svart 18.November.2007 Dett pleier jeg og gjøre i bestemors båt også (Biam 660) Sitér dette innlegget Hilmar 2, jobber på slepebåten Gyltingen Link to post
Brynjar Svart 18.November.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.November.2007 Er jo medlem av hagebåtforeningen jeg da, med båten rett uttafor døra her, så jeg har kjøpt kupevarmervifte som skal få holde lunk i båten når det er minusgrader. Er jo ikke så fryktelig frosne vintre her nede så det går nok greit. Disse viftene skal jo slå seg av hvis noe galt skjer (vifta stopper eller den blir for varm). har åpna panelet der tanken/pumpa sitter så varmen får komme inn så nå skal jeg bare blåse gjennom slangen til transomdusjen. Takk for alle innspill. Sitér dette innlegget . . bmhe Link to post
paxo Svart 18.November.2007 Link til dette innlegget Svart 18.November.2007 Glykol i drikkvannet ... fysj!Hva med en billig Vodka? - eller for de mere bemidlede en V.S.O.P Også blir det en slik fin bismak på drikkevannet Styrbert Et utmerket råd! Sprit beskytter utmerket mot frost. Dessuten behøver ikke tanken skylles på våren. Det drikkes opp på første fest. Også dreper det jo alt av bakterier!!! Sitér dette innlegget Link to post
Victora III Svart 18.November.2007 Link til dette innlegget Svart 18.November.2007 Frostvæske i ferskvannskretsen???!! Det må ingen finne på :nono: Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.