Enzo Startet 2.November.2007 Link til dette innlegget Startet 2.November.2007 Jeg har en vinsj som er montert originalt på baugen i båten , det er en quick ett eller annet , den ser ut omtrent som den største på disse bildene http://www.quickitaly.com/ENG/winch6.htm Jeg har testet den 2ggr og vurderer å demontere den og muligens selge den om det er mulig å få betalt for noe slikt. Tror den koster rundt 6-8000.- ny (ble levert med ny båt i 2004) , hva kan man forlange for noe slikt da , 3-4000.- ? Sitér dette innlegget Link to post
Tine IV Svart 2.November.2007 Link til dette innlegget Svart 2.November.2007 Spørs jo hva du har da , evt fjernkontroll eller hva det følger med ? Brukt er jo ikke så mye verdt bestandig , har en kamerat som har hatt en komplett vinsj med alt tilbehør til salgs lenge for kr 4000- . Men ser svart ut det ja, sett en ok pris så blir du kvitt den . Men så klart , nye er jo dyre nok . Legg den ut her på Marked på Batplassen no . så ser du . Men husk bilder , det er litt lurt trur jeg . Lykke til Tine III Sitér dette innlegget Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBFVi sees på sjøen og lytter på K-77 Link to post
Kaftein ØL Svart 2.November.2007 Link til dette innlegget Svart 2.November.2007 Jeg tror du kan få ganske mye for den. ER utrolig mange rare båteiere rundt omkring. Husker at jeg solgte en 15 år gammel wallas 2400 for et par år siden. Fikk 2 lapper mindre for denn enn den kostet ny på seatronic. Utrolig, men sant! Folk begynte å ringe kl. 7 om morgenen for å spare 2000 kr på å kjøpe en varmer som var 15 år gammel. Helt vanvittig etter min mening, men kjøper ble i hvertfall kjempefornøyd! JEg tror helt sikkert at det er noen som kan tenke seg å kjøpe vinsjen din og betale nesten det samme som en ny med garanti koster, men avhenger litt av hva som følger med. Quick er forøvrig bra vinsjer så den blir du sikkert kvitt. Sitér dette innlegget Link to post
Ben Sin Svart 2.November.2007 Link til dette innlegget Svart 2.November.2007 Ikke si det da Kaftein! Jeg trenger en slik jeg. Fru Ben Sin synes jeg er kjip som sender henne på fordekket hver gang 16 kilo Engbo skal opp.. Ben Sin Sitér dette innlegget Link to post
Tine IV Svart 3.November.2007 Link til dette innlegget Svart 3.November.2007 Ikke si det da Kaftein! Jeg trenger en slik jeg. Ben Sin Ligger en billig vinsj ,komplett til 3.500- her på BP under marked da . Så da kan du jo få deg en billig og bra vinsj ,så slipper fruen og dra'n opp for deg Tine III Sitér dette innlegget Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBFVi sees på sjøen og lytter på K-77 Link to post
REM Svart 3.November.2007 Link til dette innlegget Svart 3.November.2007 Tommelfingerregel. Er utstyret teknologisk sett relativt moderne, er deler tilgjengelig fra leverandør, ser utstyret ut omtrent som nytt = 1/2 nypris Slitt, umoderne og ukurrant = 0 - 1/4 av nypris Sitér dette innlegget Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
Enzo Svart 3.November.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.November.2007 Er en sånn kontroll med ledning som man plugger i en plugg ved vinsjen så det er ikke trådløs men oldstyle fjernkontroll Vel , 3-4000.- altså da blir det jo en vurderingssak om jeg kanskje heller bare plukker den bort for så å montere den tilbake når jeg evnt selger båten engang , vet ikke om folk flest kanskje ser det som et pluss at det er elvinsj på båten når den ligger på finn.no Sitér dette innlegget Link to post
Skipper Worse Svart 3.November.2007 Link til dette innlegget Svart 3.November.2007 Fru Ben Sin synes jeg er kjip som sender henne på fordekket hver gang 16 kilo Engbo skal opp.. Det er ikke meningen at du skal ha vinsj ... du skal jo nye utsikten fra førerplassen!! Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Ben Sin Svart 3.November.2007 Link til dette innlegget Svart 3.November.2007 He he.. Kunne betalt noen tusen for å være sikret den utsikten der hver gang ankeret skal opp. Fru Worse? Ben Sin Sitér dette innlegget Link to post
Jorg-1 Svart 3.November.2007 Link til dette innlegget Svart 3.November.2007 Det er ikke meningen at du skal ha vinsj ... du skal jo nye utsikten fra førerplassen!! Skipper Worse....er denne vinsjen å få kjøpt....og til hvilken pris? Den er jo en slik jeg er ute etter og selger derfor denne: Simpson-Lawrence vinsj Sitér dette innlegget Dracosiden til Jørgen Link to post
trikkern Svart 8.November.2007 Link til dette innlegget Svart 8.November.2007 WoW! er'e fjærnkontroll her'a? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.