Mariell Svart 8.November.2007 Link til dette innlegget Svart 8.November.2007 Mener at den forrige presseningen jeg hadde vAR 10X8 Mtr. det var en OB Wiik pressening. Men den veide jo ett par kilo da. Liten lett sak på 40 kg Sitér dette innlegget MEDLEM I KNBF VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP Link to post
Victora III Svart 9.November.2007 Link til dette innlegget Svart 9.November.2007 Europrispreseningen din, Teerx, ligger jo foreløpig riktig fint den Skryt skal du også ha for strekkavlastere i tau - det var smart! Men lov å ta bilder når den ligger langflat og flagrer i januar-stormene Nei jeg skulle aldri ha kjøpt den på 12x10 for den gjør egentelig ikke annet enn å gi båten ett forferdelig vind fang,, så den skal ikke på til meste år...Har et A stativ over nå,,, skal ha et D stativ over neste vinter..... har begge deler her nå så det ene skal vel selges regner jeg med.. Har du nå først kjøpt lettpresening, kan du vel bare klippe den i to og få dobbel-presening? Det hindrer også kondens. Sitér dette innlegget Link to post
Teerex Svart 9.November.2007 Link til dette innlegget Svart 9.November.2007 (redigert) Europrispreseningen din, Teerx, ligger jo foreløpig riktig fint den Skryt skal du også ha for strekkavlastere i tau - det var smart! Men lov å ta bilder når den ligger langflat og flagrer i januar-stormene Den gamle overlevde jo flere vintre uten problemer så det går nok bra i år også Den gamle (som ligger under båten) flagret ikke engang, og bare et par maljer var røket, men det var gnaget et hull der polstringen min var for dårlig. Redigert 9.November.2007 av teerex (see edit history) Sitér dette innlegget Windy 27 CC/HT -84. 4,2 D-tronic 250 HK -98. Bravo 3X 1,81 20P. 30 knop (under reparasjon) Navette S540 -10 med Mercury F115 2,1 liter -15, 8 HK Tohatsu 2-takt -03 BSA A65L Lightning -69, Triumph Street Twin 900 -16, Honda MSX 125 -15 BMW X5 30d -13, Jeep Grand Cherokee 3,1TD -00, Audi 100 GL5E -78 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.