Jump to content

Skilt/skiltdekaler/pynt-hvem kan lage dette ?

Verrie

Recommended Posts

På båten vår ønskes lagd teakskilt med båtens navn, samt underteakskilt med båtens hjemmehavns-navn på.

Jeg har tittet på ferdige skilter fra båtutstyrsleverandørene, men de er for små.

Jeg ser derfor at der må spesiallages skilter.

Majali antar jeg er for opptatt med eget prosjekt, ellers ville jeg forlangt at han lagde skilter.

Men når ikke han kan, har dere forslag til firmaer som kan lage dette ?

Normalt skulle jeg gjerne laget dette selv, men tiden strekker ikke helt til samt at jeg har lyst på noe forseggjorte saker.......

Dette skal lages i 2 eksemplarer, idet jeg skal ha dette både forut og akter på båten.

Geografisk sted for snekkerverksted etc har ikke betydning.

• 3 måneder senere...

Jeg har i dag vært og hentet 2 x navneskilt og 3 x kjenningssignal hos NilsPils. Viser bilder av skiltene i et feil element. Bilder kommer sikkert senere når de er plassert på båten. NilsPils lager som sikkert mange kjenner til en praktbåt i Thailand. "Sjefstreskjæreren" har skjært ut skiltene som vist nedenfor. Det er en utrolig kvalitet på selve skjæringen. Og det er ikke til noe hinder at prisen på 5 gedigne teakplater er mindre enn hva jeg betalte for tilsvarende i Norge sommeren 2006 hos et skiltverksted som skar dem ut i tynn plastfilm. Størrelsen på navneskiltet er 91 x 20 x 2 cm, og på kjenningssignalet 41 x 12 x 1,2 cm. Blitzlyset fra fotoapparatet gir feilaktig gjengivelse av "gullfargen". Takk for flott arbeid NilsPils.

navneskilt.jpg

kjenningssignal.jpg

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...