Jump to content

Synkende båt i Bergen

erund

Recommended Posts

Vi hadde en båt i havna mi som nesten sank for noen uker siden, sannsynligvis belglekkasje i ene drevet. Båten kom på land i dag så jeg vet ikke enda hva konklusjonen ble...

Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808

Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram

• Mahatma Gandhi, 1869-1948: Vaksinasjon er en barbarisk praksis og en av de mest fatale av alle vrangforestillinger som er aktuelle i vår tid. Samvittighetsfulle motstandere av vaksinasjon bør om nødvendig stå alene mot hele verden for å forsvare sin overbevisning.
  • Barnevaksiner

Ja dette er trist. Det er en av bryggenaboene til LA 3939 og meg. Litt av Hangarskibet er synlig i høyre billedkant på ett av bildene.

Båten det gjelder er en flott gammel Ali Craft som fikk "ny" motor nå i våres, og en generell oppussing i tillegg. Med mye viderverdigheter. Eieren har lagt ned maaaaange timer om bord og dette -- det fortjente han bare ikke. :cryin:

Redigert av Skipper Worse (see edit history)

I've always been crazy, it has kept me from going insane.
vimpel_entusiast_signatur.gif

www.baatjuss.no  |  www.judiciumblawg.no

"Vår" gikk ned for rundt 22 år siden :-) Vi kjøpte den i Oslo, ble solgt til en kar i Tønsberg for 3-4 år sidemn, har blitt solgt videre til noen som jeg ikke vet hvor holder til. Hender jeg ser den på vallø.

Den eksakte båten var teste i Båtmagasinet for ca 1000 år siden :-)

Joda310

Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...