erund Startet 3.November.2007 Link til dette innlegget Startet 3.November.2007 Se bildet og klikk linken nedenfor. Hvordan kan dette ha skjedd? Trist for båteieren. Synkende båt i Bergen http://www.bt.no/lokalt/bergen/article435290.ece Sitér dette innlegget Mvh erund Nidelv 26, 1987 årsmodell - Volvo Penta TMD31A Link to post
SveinHa Svart 3.November.2007 Link til dette innlegget Svart 3.November.2007 Vi hadde en båt i havna mi som nesten sank for noen uker siden, sannsynligvis belglekkasje i ene drevet. Båten kom på land i dag så jeg vet ikke enda hva konklusjonen ble... Sitér dette innlegget Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808 Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram Mahatma Gandhi, 1869-1948: Vaksinasjon er en barbarisk praksis og en av de mest fatale av alle vrangforestillinger som er aktuelle i vår tid. Samvittighetsfulle motstandere av vaksinasjon bør om nødvendig stå alene mot hele verden for å forsvare sin overbevisning. Barnevaksiner Link to post
Skipper Worse Svart 3.November.2007 Link til dette innlegget Svart 3.November.2007 (redigert) Ja dette er trist. Det er en av bryggenaboene til LA 3939 og meg. Litt av Hangarskibet er synlig i høyre billedkant på ett av bildene. Båten det gjelder er en flott gammel Ali Craft som fikk "ny" motor nå i våres, og en generell oppussing i tillegg. Med mye viderverdigheter. Eieren har lagt ned maaaaange timer om bord og dette -- det fortjente han bare ikke. Redigert 3.November.2007 av Skipper Worse (see edit history) Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Windy37GM Svart 4.November.2007 Link til dette innlegget Svart 4.November.2007 (redigert) Jeg er vokst opp i en sånn Alicraft 31. Vår gikk ned 2 juledag pgs frostspreng i dassen for ørten år siden... Trist sak, vi reparerte i måneder etterpå. Nå ble jeg nesten nostalgisk.... Joda310 Redigert 4.November.2007 av Joda310 (see edit history) Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
Hydrox Svart 4.November.2007 Link til dette innlegget Svart 4.November.2007 Det ser nesten ut som om det er gummibåten på hekken som holder den flytende. Trist sak dette her og nå er jeg glad båten min er på land for vinteren. Sitér dette innlegget Link to post
camilie Svart 4.November.2007 Link til dette innlegget Svart 4.November.2007 Den Alicraft 31 som Joda 310 henviser til, må være den en kamerat av meg har kjøpt i våres.Det er en Alicraft 31 som toalettet hadde frøset i stykker her for noen år siden, og som hadde blitt fikset opp. Hadde vist gått som legeskyssbåt en periode tidligere på vestlandet og videre blitt solgt til Tønsberg. Sitér dette innlegget Link to post
Windy37GM Svart 4.November.2007 Link til dette innlegget Svart 4.November.2007 "Vår" gikk ned for rundt 22 år siden :-) Vi kjøpte den i Oslo, ble solgt til en kar i Tønsberg for 3-4 år sidemn, har blitt solgt videre til noen som jeg ikke vet hvor holder til. Hender jeg ser den på vallø. Den eksakte båten var teste i Båtmagasinet for ca 1000 år siden :-) Joda310 Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
Goddis77 Svart 4.November.2007 Link til dette innlegget Svart 4.November.2007 Var nede hos Nemo idag, og fikk da se båten det er snakk om. Trist syn. Gutta der nede sa at den sank på under 30 min. Sitér dette innlegget Link to post
tebi Svart 4.November.2007 Link til dette innlegget Svart 4.November.2007 Vi hadde en båt i havna mi som nesten sank for noen uker siden, sannsynligvis belglekkasje i ene drevet. Båten kom på land i dag så jeg vet ikke enda hva konklusjonen ble... Hvordan kan det komme vann inn i båten pga belglekkasje? Jeg trodde det var umulig.. Sitér dette innlegget Link to post
roaldbj Svart 4.November.2007 Link til dette innlegget Svart 4.November.2007 Er man enige om hva som var årsaken til forliset? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.