troja Startet 4.November.2007 Link til dette innlegget Startet 4.November.2007 Hei har lyst til og bytte rulleforseilet! så jeg lurte på om noen kan anbefale et merke eller en seilmaker! trenger bare helt enkle turseil som jeg håper på skal holde en stund! båten min er 31 fot hvilken pris må jeg regne med for di billigste utgavene? så va bør jeg ha på det nye seilet? er det viktig med skum? og uv beskyttelse er vel en selvfølge? hilsen jim Sitér dette innlegget Link to post
Enzo Svart 4.November.2007 Link til dette innlegget Svart 4.November.2007 (redigert) Revekompensator (skum) og ekstra UV duk i under og akterlik er viktig. Nøyer du deg med vanlig dacronduk sydd i vanlig crosscut så burde du vel slippe unna med rundt 15000.- evnt enda billigere om du styrer unna de anerkjente loftene her i landet Redigert 4.November.2007 av Enzo (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.