*Glimt* Startet 5.November.2007 Link til dette innlegget Startet 5.November.2007 Hei. Er det noen som vet hvor man kan få tak i en gammel manuell ankervinsj som kan passe på ei 43 fots skøyte? Sitér dette innlegget Link to post
hifo Svart 5.November.2007 Link til dette innlegget Svart 5.November.2007 jeg har en liggende . manuell spake som "pumpes" att og fram. hvit i huset og beregnet for kjetting. svææært billig Sitér dette innlegget dummeste jeg har hørt. Ikke OT-moderator. Link to post
Ask Svart 5.November.2007 Link til dette innlegget Svart 5.November.2007 Eg solgte ein manuell Simpson Lawrence, her på Båtplassen, for to år sidan. Eg kunne solgt den minst fem ganger. Følg med, og slå til når den rette dukkar opp. Ankrar du meir enn eit par tre ganger i året bør du vurdera ein elektrisk vinsj. Ask Sitér dette innlegget Link to post
*Glimt* Svart 5.November.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.November.2007 ja men det passer fint på ei gammel skøyte da Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.