enrico Startet 5.November.2007 Link til dette innlegget Startet 5.November.2007 ser at targa altid gjør det bra i tester i magasinene. finner intet i erfaringsdatabasen . vurderer en 25 eller 27 men det er nesten aldri noen tilsalgs har prøvekjørt noen årsgamle men synes de er ubrukelig i sakte fart og de slamrer og slår og går aldeeles ikke mykt men jeg kan ikke hjelpe for at jeg liker dem allikevel hva er årsaken til at en del etater velger en slik båt, jmf politi,toll osv er det noen med erfaring på forumet ? Sitér dette innlegget Link to post
Seilaren Svart 5.November.2007 Link til dette innlegget Svart 5.November.2007 Jeg trodde disse båtene var meget sjødygtige, samtidig som de har en høy toppfart. Det er vell derfor Politiet, Tollvesenet og disse har Targa båter... Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
seilærn Svart 5.November.2007 Link til dette innlegget Svart 5.November.2007 Her er det noen erfaringer med Targa 25: https://baatplassen.no/i/index.php?showtopic=27548 Jeg er enig med Seilaren, det er vel en grunn til at politiet og tollvesenet velger den Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.