p-kaill Startet 5.November.2007 Link til dette innlegget Startet 5.November.2007 Er det noen som har liggende en oljetrykksmåler ( den som står påmontert motorblokka) til en Sabb 22hk ?? Sitér dette innlegget Link to post
hengefjes Svart 5.November.2007 Link til dette innlegget Svart 5.November.2007 Det tror jeg faktisk at jeg har liggende, skal sjekke... Sitér dette innlegget Hekkbølger - hva er det for no??? Link to post
p-kaill Svart 6.November.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.November.2007 Kjempe!!! Venter spent, og du bor jo rett over fjorden :) Sitér dette innlegget Link to post
hengefjes Svart 6.November.2007 Link til dette innlegget Svart 6.November.2007 (redigert) Forresten.. mente du giver til elektrisk overføring til instrument, eller den typen med kobberrør til instrument? Redigert 6.November.2007 av hengefjes (see edit history) Sitér dette innlegget Hekkbølger - hva er det for no??? Link to post
p-kaill Svart 6.November.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.November.2007 Det er elektrisk. I allefall er det en kabelsko med ledning som settes på giveren. Sitér dette innlegget Link to post
Leksand12 Svart 6.November.2007 Link til dette innlegget Svart 6.November.2007 Hej läste att du sökte en elektrisk oljetrycksmätare....jag är också på jakt efter en.Vet du vad dom kostar hos Sabb? Sitér dette innlegget Link to post
hengefjes Svart 6.November.2007 Link til dette innlegget Svart 6.November.2007 Isteden for å handle hos Sabb finner man helt sikkert en oljetrykksgiver som passer f.eks her. Deleprisene hos Sabb er så høye at det er vel verdt å se etter alternativer. Jeg trenger feks to oljepumper til en Sabb 2J, - disse kom på bortimot 11000,- hos Sabb. Et Bosch verksted tilbød meg de samme pumpene til 5000,-. Jeg antar de kan tillate seg disse prisene fordi folk, med god grunn, er glade i disse motorene, og finner seg i det meste for å holde dem i live. Jeg har imidlertid bestemt meg for å holde meg unna Sabb om en eventuell ny motor skal installeres i båten min - sukk. Litt OT der, det jeg ville si er at du finner nok giveren du er ute etter annensteds også. P-kaill: Jeg må i båten en tur å se før jeg kan svare. Jeg mistenker at den jeg har liggende er ødelagt, - den lå under motoren når jeg tok den ut nå i høst. Det kan jo være at den forrige slapp den rett ned når han skiftet den til en som virket, men det kan også hende han mistet den og ikke fant den igjen - hvem vet. Venter forøvrig på en delemotor - er ikke sikker på om det sitter en på den. Sitér dette innlegget Hekkbølger - hva er det for no??? Link to post
hengefjes Svart 13.November.2007 Link til dette innlegget Svart 13.November.2007 Sender deg en IM Sitér dette innlegget Hekkbølger - hva er det for no??? Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.