Jump to content

Oljetrykksmåler til Sabb 22 hk

p-kaill

Recommended Posts

Isteden for å handle hos Sabb finner man helt sikkert en oljetrykksgiver som passer f.eks her. Deleprisene hos Sabb er så høye at det er vel verdt å se etter alternativer. Jeg trenger feks to oljepumper til en Sabb 2J, - disse kom på bortimot 11000,- hos Sabb. Et Bosch verksted tilbød meg de samme pumpene til 5000,-. Jeg antar de kan tillate seg disse prisene fordi folk, med god grunn, er glade i disse motorene, og finner seg i det meste for å holde dem i live. Jeg har imidlertid bestemt meg for å holde meg unna Sabb om en eventuell ny motor skal installeres i båten min - sukk. Litt OT der, det jeg ville si er at du finner nok giveren du er ute etter annensteds også.

P-kaill: Jeg må i båten en tur å se før jeg kan svare. Jeg mistenker at den jeg har liggende er ødelagt, - den lå under motoren når jeg tok den ut nå i høst. Det kan jo være at den forrige slapp den rett ned når han skiftet den til en som virket, men det kan også hende han mistet den og ikke fant den igjen - hvem vet. Venter forøvrig på en delemotor - er ikke sikker på om det sitter en på den.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...