SF Startet 8.November.2007 Link til dette innlegget Startet 8.November.2007 Hei, Noen som har formening om hva som er en fornuftig pris på omtrekking av puter ute på en 24 fot DC? Dette gjelder en dobbel sitteplass på styrbord, solseng på babord side samt sofa med rygg bak. Se bildene. Gi gjerne tilbakemelding på hva du betalte sist du fikk dette gjort. Sitér dette innlegget 2009 Ryds 478 GTI Mercury 50 EFI Link to post
Windy37GM Svart 8.November.2007 Link til dette innlegget Svart 8.November.2007 Jeg vet ikke, men jeg slengte avgårde en forespørsel til Kragerø Industri og det var rimeligere enn ett firma i Horten. En god del rimeligere faktisk, såpass at jeg muligens gjør det. Til vår Joda 310 skulle damen ha 6000,- og da bytter de til blått stoff istedenfor skai Joda310 Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
SF Svart 8.November.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.November.2007 6.000,- var ingen upris, hva skulle de ha i Horten? Sitér dette innlegget 2009 Ryds 478 GTI Mercury 50 EFI Link to post
Windy37GM Svart 8.November.2007 Link til dette innlegget Svart 8.November.2007 13.000,- Joda310 Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
SF Svart 8.November.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.November.2007 (redigert) 13.000,- det var stor prisforskjell. Jeg har sendt ut noen forespørsler på pris i kveld pr e-mail og vil følge dem opp med en telefon i morgen. Dersom lokale leverandører her i Stavanger ligger i samme prisleia som din i Horten kan det svare seg å sende putene til Kragerø. Jeg har inkludert Kragerø Industri på min tilbyderliste. Redigert 8.November.2007 av SF (see edit history) Sitér dette innlegget 2009 Ryds 478 GTI Mercury 50 EFI Link to post
Leifer`n Svart 8.November.2007 Link til dette innlegget Svart 8.November.2007 (redigert) Joda 310 Hørte du hadde tatt kontakt med di i dag Ja jeg venter spent på prisen jeg også... Det er vel mere puter du skal trekke om en meg kansje???? Jeg har 5 puter i aktecabilen og 3 foran + rugg støtte forran i kabinen da.. Redigert 8.November.2007 av DACAPO-9000-HT (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Windy37GM Svart 9.November.2007 Link til dette innlegget Svart 9.November.2007 (redigert) Jeg har spurt om førerstol (dobbel), passasjerstol, solseng bak og ryggstøtte..... skal legge ut bilder etterpå. Joda310 Redigert 9.November.2007 av Joda310 (see edit history) Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
SF Svart 9.November.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.November.2007 (redigert) Fikk mitt første tilbud for noen minutt siden og det var fra Kragerø Industri. Prisen ville ligge mellom 5.000 og 6.000,-. Endelig pris ville hun ikke kunne bekrefte før hun hadde sett putene. Dette er for trekking av putene vist over i skai i en eller to farger. Venter på tre andre tilbud fra firma her i Stavanger. Litt mye styr å sende putene til Kragerø. Redigert 9.November.2007 av SF (see edit history) Sitér dette innlegget 2009 Ryds 478 GTI Mercury 50 EFI Link to post
SF Svart 9.November.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.November.2007 (redigert) Har nå fått to tilbud: 1) Kragerø ind. 5-6.000,- i skai 2) Firma i Stavanger 11.000,- i skai og 12.750,- i Flatvevet stoff m/teflon. Redigert 9.November.2007 av SF (see edit history) Sitér dette innlegget 2009 Ryds 478 GTI Mercury 50 EFI Link to post
Victora III Svart 9.November.2007 Link til dette innlegget Svart 9.November.2007 (redigert) Sjekket tilsvarende i fjor på Sørlandet. Da fikk jeg priser fra 12000 - 15.000,-. Får du dette for 6000,- av folk som gjør en skikkelig jobb var det meget billig. Redigert 9.November.2007 av Swande (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
SF Svart 9.November.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.November.2007 Problemet med Kragerø Industrier for min del er avstanden. Putene mine har hard bunn og skal dette pakkes for sending så blir esken stooooor. Kvaliteten på arbeidet de gjør kjenner jeg ikke. Sitér dette innlegget 2009 Ryds 478 GTI Mercury 50 EFI Link to post
adanedehl Svart 9.November.2007 Link til dette innlegget Svart 9.November.2007 har forstått det slik at man opperer med priser på ca 1 000,- kr pr pute Sitér dette innlegget http://www.boogis-risor27.piczo.com/?cr=3&rfm=y Link to post
SF Svart 28.November.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.November.2007 Putene mine er nå levert til Kragerø Ind og jeg venter i spenning på resultatet. Hører rykter om at andre også her på forumet har levert inn puter hos Kragerø og ikke minst sett fremdriften på mine Du må ta med deg kamera neste gang "Dacapo 9000 HT" og legge ut noen bilder. Tror nesten jeg må ringe en dag å høre hvordan det går. mvh Sverre Sitér dette innlegget 2009 Ryds 478 GTI Mercury 50 EFI Link to post
Fjordutsikt Svart 28.November.2007 Link til dette innlegget Svart 28.November.2007 Jeg fikk sydd nye puter hos Kragerø Ind. for ca. 3-4 år siden. Fornøyd med jobben som ble utført - jeg leverte personlig pga at jeg bor i nærheten. Sitér dette innlegget Link to post
SF Svart 28.November.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.November.2007 Leverte personlig jeg og, tok det som en fin helgetur og la inn en overnatting. Godt å høre at det er flere som har positiv erfaring med dem. Blir fint med helt ny look til neste sessong Sitér dette innlegget 2009 Ryds 478 GTI Mercury 50 EFI Link to post
Leifer`n Svart 17.Januar.2008 Link til dette innlegget Svart 17.Januar.2008 Putene mine er nå levert til Kragerø Ind og jeg venter i spenning på resultatet. Hører rykter om at andre også her på forumet har levert inn puter hos Kragerø og ikke minst sett fremdriften på mine Du må ta med deg kamera neste gang "Dacapo 9000 HT" og legge ut noen bilder. Tror nesten jeg må ringe en dag å høre hvordan det går. mvh Sverre Hei!!!!!! Ja jeg er litt spent på resultaret selv jeg, jeg leverte putene rett etter du hadde vært der men har ikke hørt noe fra Randi. Men di har vel en del og gjøre, du skulle ha trekt om stol også du i hvit og blått?? eller tar jeg feil,,,, Ta med kamera neste gang skjønte ikke helt den men hva skulle jeg ta bilder av??? resultatet av nye puter kansje hehe ok skal få tatt noen bilder jeg,,,, Hilsen Leif.. Sitér dette innlegget Link to post
SF Svart 17.Januar.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.Januar.2008 Ja de har en del å gjøre, mine puter er ikke helt klar enda men skal være ferdige neste uke Sitér dette innlegget 2009 Ryds 478 GTI Mercury 50 EFI Link to post
Viksund Bravo Svart 17.Januar.2008 Link til dette innlegget Svart 17.Januar.2008 (redigert) Fikk tilbake putene til Viksunden like før jul fra Kragerø Industrier. Veldig godt fornøyd med pris og resultat Valgte mikrofiber i lys farge. Utsatt for flekker, men ikke for falming. Greit å skrubbe på. Ikke helt bra fargegjengivelse på det første her.... Krakken er løs og tas frem ved behov, står ikke der til vanlig. Redigert 17.Januar.2008 av Viksund Bravo (see edit history) Sitér dette innlegget Jeg er veldig impulsiv bare jeg får tenkt meg om.... Link to post
SF Svart 17.Januar.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.Januar.2008 Det så bra ut dette. Lurer på om det ikke var dine puter og stoler de hadde liggende da jeg var innom med mine. Hvordan var passformen på det de har sydd? Sitér dette innlegget 2009 Ryds 478 GTI Mercury 50 EFI Link to post
Viksund Bravo Svart 17.Januar.2008 Link til dette innlegget Svart 17.Januar.2008 Synes passformen var fin selv om de brukte samme skumgummi. Var litt spent på resultatet siden de var rimelige, men var positivt overasket Sitér dette innlegget Jeg er veldig impulsiv bare jeg får tenkt meg om.... Link to post
SF Svart 24.Januar.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.Januar.2008 (redigert) Da var mine puter også på plass. Fikk disse levert i dag tidlig. Jeg har ikke fått sjekket dem ut i sin helhet enda men de jag har sett på ser meget bra ut. Prisen endte på 6000,- da det ble noe mer arbeid enn antatt. Kommer tilbake med bilder. En stor takk til Gismo for hjelp til transport til Stavanger. Redigert 24.Januar.2008 av SF (see edit history) Sitér dette innlegget 2009 Ryds 478 GTI Mercury 50 EFI Link to post
SF Svart 14.September.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.September.2009 Gammel sak som jeg helt hadde glemt, men her er bilder etter omtrekking utført av Kragerø Industri. Prisen ble 6000,-. Svært bra arbeid til en fornuftig pris. Sitér dette innlegget 2009 Ryds 478 GTI Mercury 50 EFI Link to post
xGoRD Svart 15.Mai.2018 Link til dette innlegget Svart 15.Mai.2018 Kunne du lagt inn bildene på nytt hvis mulig (ser det er 9 år siden ? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.