LENB Svart 2.Juni.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.Juni.2012 (redigert) Hei. Har ikke kommet i gang med årets prosjekt før i dag. Fant ut at spantet røstjernene på babord side er festet i var rottent, så da var det jo bare å brette op armene. Her er spantet saget ut: Nytt spant For en d&%#tjobb. Har en legendarisk vaskejobb foran meg for å bli kvitt alt sipestøvet Nytt spant på plass Skal prøve meg på å plaste det inn i morgen. Blir en ny erfaring for min del, har aldri jobbet med glassfiberstøping før. Redigert 2.Juni.2012 av AVIATOR (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
LENB Svart 3.Juni.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.Juni.2012 (redigert) Da er spantet støpt inn. 5 lag glassfbermatter og rikelig med polyester holder det forhåpentligvis på plass. Har gruet meg i et halvt år til denne jobben! Det gikk greit, men det ble en laaaang dag og for en grisejobb! Satser på at det er nye 35 år før dette trenger å byttes igjen. Redigert 3.Juni.2012 av AVIATOR (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.