hifo Startet 11.November.2007 Link til dette innlegget Startet 11.November.2007 hei . har en kompis som har skaffet seg en rinker fiesta vee 32-33 fot cabincruiser 95 mod . . har vært 2 motorer i den før inport til norge . han har lyst på EN motor av forskjellige grunner . dette er en båt som gjør over 40 knop med to 190 hk diesel. noen som har formening om hvilken motor han burde gå for i sånn en båt hvis 100000 kr er budsjettet for ny motoristallasjon. ?? alt av arb blir gjort selv ,så det er ikke medberegnet i den prisen. han har to bravo 2 drev som sto på de bensinmotorene som var i den før . er de brukelige til en diesel ? evnt er de ombyggbare til diesel drift ?? båten må maxe helst litt over 30 knop med en motor . Sitér dette innlegget dummeste jeg har hørt. Ikke OT-moderator. Link to post
Hebbe Svart 11.November.2007 Link til dette innlegget Svart 11.November.2007 Vanskelig spørsmål. 100K tilsier at det blir en gammel motor, men hva med noe slikt på 450 hk som ligger tilsalgs på finn.no Sitér dette innlegget Båten har sin faste plass i hagen....... Link to post
Ben Sin Svart 11.November.2007 Link til dette innlegget Svart 11.November.2007 Har bare ett forslag til ham jeg hifo, og det er å tenke gjennom noen ganger til om han virkelig ønsker kun en motor. Jeg hadde helt klart gått for to. Ben Sin Sitér dette innlegget Link to post
hifo Svart 12.November.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.November.2007 den merlinen er fin , men kansje litt ukurant?? jeg ville tippe 300 hk hadde holdt til å maxe 30 med en sånn båt. enkelinstallasjon pga vedlikehold utgifter osv ben sin . det er ikke et must men det er det mest ideelle for ham. hva med en 300 hk peninsular?? Sitér dette innlegget dummeste jeg har hørt. Ikke OT-moderator. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.