Bitteliten Startet 11.November.2007 Link til dette innlegget Startet 11.November.2007 (redigert) Hei, Jeg var en tur på andre siden av jorda for noen uker siden. Gikk i Darling Harbour i Sidney og så da dette dagsignalet Broen er den gamle trebroen over havna Som man kanskje kan skimte ligger det en gjestehavn på innsiden av broa. Hva betyr dette dagsignalet på broa? Redigert 11.November.2007 av Bitteliten (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Mulligan Svart 11.November.2007 Link til dette innlegget Svart 11.November.2007 (redigert) På et fartøy ville jeg tro kombinasjonen kule over kjegle med spissen opp over kule ville være helt meningsløs. Antagelig lokalt signal til passerende. Redigert 11.November.2007 av Mulligan (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 11.November.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.November.2007 Jeg lurer på om det kan mene at man ikke skal bruke dette løpet under brua - men er ikke sikker. Kanskje ikke så mange er som har erfaring med seilas i Sidney havn? Tar med et annet fenom derfra. Watertaxi. Rib aktig sak - finnes masser av dem. Alle med 250 hk yamaha på hekken Sitér dette innlegget Link to post
avsluttet Svart 11.November.2007 Link til dette innlegget Svart 11.November.2007 Hva betyr dette dagsignalet på broa? vet ikke hva det betyr, men ser for meg hva som kan ha skjedd. Sitér dette innlegget Link to post
gammabusa Svart 11.November.2007 Link til dette innlegget Svart 11.November.2007 Riktig som blir sagt over, Channel Blocked / Closed These signals mean vessels should NOT attempt to navigate in that part of the channel. Bridge span blocked Channel is blocked Port closed Info nederst her: http://www.maritime.nsw.gov.au/onwater.html#channelblocked Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 11.November.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.November.2007 (redigert) Ser man det ja Masse takk Her ser man også den særegne "blinklys" regelen for hurtiggående båter i havna Denne gjelder ikke bare luftputebåter - også andre hurtiggående båter har den. Redigert 11.November.2007 av Bitteliten (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Blue_Dragon Svart 12.November.2007 Link til dette innlegget Svart 12.November.2007 Hadde du spurt om lov til å ta bilde av det militære fartøyet? Sitér dette innlegget Link to post
Princess 37 Svart 12.November.2007 Link til dette innlegget Svart 12.November.2007 Til info. Det er ikke ett aktivt millitært fartøy, men en pensjonert museumsgjenstand som det er tatt bilde av. ligger ved siden av en gammel U-båt. De tilhørrer begge to et museum som ligger på kaien Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.