Jump to content

Priser og leverandør på Securmark

Tommy007

Recommended Posts

Drev er veldig lett å stjele og jeg ville i hvert fall ha merket dem om resten av båten var merket. Men hva er egentlig sannsynligheten for at et drev kommer til rette selv med merking? Om vinteren har sikket tjuvpakket drevet av båten fordi de ikke vil at det skal bli stjålet. Og om sommeren er drevet under vann.

Vil bare legge til at meg og en kompis tok av mercruiser drevet på min båt i løpet av 15 minutter, det var innkludert å finne fram verktøy. Min forsikring dekker drevet selv om det er montert på båten under opplag, men jeg tar ikke sjangsen på å la det stå på båten.

Man kan ikke forsikre seg mot alt her i verden, jeg tar av drevene rett etter at båten har kommet på land, og setter de på tidligst dagen før båten skal settes ut, selv om min forsikring ikke dekker tyveri av drev når de sitter på båten under vinterlagring, tror jeg at jeg skal få dekket tapet. Og som du sier jeg tror ikke de bryr seg om de er merket eller ikke. Jeg har VP drev som tar noe lengre tid å ta av en mercruiser, men vil de ta det så gjør de det uansett.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...