abbor Svart 16.November.2007 Link til dette innlegget Svart 16.November.2007 Mulligan, den svingeren du avbildet har ikke 20 graders vinkel for både 50 og 200kHz. Svingeren er en en 33 og 200kHz svinger med 23 og 5 graders strålevinkel. For trollingfiske og fiske på grunnt vann er svingere med smal 200kHz stråle tilnærmet ubrukelige pga liten dekning. Har i dag to lodd på båten, et med 12 graders stråle og et med 20 graders stråle og ser at det er stor forskjell på hvor mye fisk jeg ser. Tidligere hadde jeg en 8 graders svinger til Lowrance loddet, men byttet den ut da jeg nesten ikke så fisk med den i 200kHz modus. Sitér dette innlegget Link to post
Mulligan Svart 16.November.2007 Link til dette innlegget Svart 16.November.2007 Hva koster den som er avbildet Ikke helt alvorlig ment. Den er svindyr. Ca. 50k om jeg husker rett. Jeg har montert svingeren min slik: En skal heller ikke se seg helt blind på dette med strålevinkel. Det er ikke en rett kon ned i vannet. Måler en på en fri svinger ser det omtrent slik ut: Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.