m/s draugen Startet 13.November.2007 Link til dette innlegget Startet 13.November.2007 Har tenkt å utvide dieselkapasiteten på båten.Har i dag 120l tank på styrbord side og 120l vann på babord side.Kan jeg bruke den plasttanken til diesel,etter selvsagt å ha vasket og fått den ren. Tåler den det???????????? Sitér dette innlegget Link to post
Hydrox Svart 13.November.2007 Link til dette innlegget Svart 13.November.2007 Hvis den ikke er laget for å tåle diesel så tåler den det ikke. Blir myk med tiden, ser ut som den smelter og blir mer og mer gummiaktig. Er den make til dieseltanken? Samme produsent osv.. Sitér dette innlegget Link to post
m/s draugen Svart 13.November.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.November.2007 Dieseltanken er av stål,ikke plast som vanntank Sitér dette innlegget Link to post
Hydrox Svart 13.November.2007 Link til dette innlegget Svart 13.November.2007 Hvis det er mulig å kontakte produsenten av vanntanken din så bør de kunne svare for om den er oljebestandig eller ikke. Sitér dette innlegget Link to post
m/s draugen Svart 13.November.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.November.2007 Hvilken pris kan man forvente for en 120l dieseltank da?? Sitér dette innlegget Link to post
m/s draugen Svart 13.November.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.November.2007 Hvilken pris kan man forvente for en 120l dieseltank da?? Anyone???????????? Sitér dette innlegget Link to post
Loma Svart 13.November.2007 Link til dette innlegget Svart 13.November.2007 Har montert to 110 liters vanntanker frå Maritim som eg skal bruke til dieseltanker. Plasttanker av same materiale som i dieseltankene. Desse tankene er i tillegg med skvalpeskott. Har ikke hatt diesel på dei enda men rekner med at det går heilt OK. viss eg ikke husker feil var prisen ca 1500.- pr stk. Sitér dette innlegget Link to post
gimi Svart 13.November.2007 Link til dette innlegget Svart 13.November.2007 Ser for meg at lukt kan bli et problem som det er med septik. Diesel er jo ikke akkurat Channel (bortsett fra at Sydvesten elsker denne lukten når han har hodet ned i den grønne favortitt klumpen sin..), og ville vært litt bekymret for at lukt ville sive ut gjennom plasten - eller er jeg på villspor her? Sitér dette innlegget Link to post
Loma Svart 13.November.2007 Link til dette innlegget Svart 13.November.2007 Trudde Polytylenplast var polytylenplast men det er kansje fleire typer, ser at plastinvent bruker ein type som kalles nærigsmiddelgodkjent polytylenplast. Får håpe eg ikke har gjordt noko dumt. Sitér dette innlegget Link to post
Hydrox Svart 14.November.2007 Link til dette innlegget Svart 14.November.2007 Du får følge med på om tankene dine mykner i platen, skjer det er de på vei til å i oppløsning. Sitér dette innlegget Link to post
MVH Svart 14.November.2007 Link til dette innlegget Svart 14.November.2007 Satt inn dieseltanker fra Plastinvent for flere år siden, de mykner ikke, og ikke lukt. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.