PanPan Svart 9.Februar.2004 Link til dette innlegget Svart 9.Februar.2004 Eller burde jeg spørre: og poenget ditt var?Hvis jeg har forstått deg/dere feil så beklager jeg. Men jeg har forstått det slik at dere mener at man på denne tråden setter fokus på bagateller. Da er mitt poeng at den meningen må dere gjerne ha, men la andre være i fred! Sitér dette innlegget Link to post
M/Y Ellen Marie Svart 9.Februar.2004 Link til dette innlegget Svart 9.Februar.2004 Hvis jeg har forstått deg/dere feil så beklager jeg. Men jeg har forstått det slik at dere mener at man på denne tråden setter fokus på bagateller. Da er mitt poeng at den meningen må dere gjerne ha, men la andre være i fred! Herregud PanPan, du fornekter deg ikke :sleep: Sitér dette innlegget . www.g-mt.no Link to post
Platt Svart 9.Februar.2004 Link til dette innlegget Svart 9.Februar.2004 Da er mitt poeng at den meningen må dere gjerne ha, men la andre være i fred!God ide' å la andre være i fred! I den STORE sammenhengen synes jeg faktisk at dette er bagateller! Sitér dette innlegget Link to post
bliss X Svart 9.Februar.2004 Link til dette innlegget Svart 9.Februar.2004 Har ramla av litt her, jeg. Hva handler egentlig tråden om nå Sitér dette innlegget Link to post
KOB Svart 9.Februar.2004 Link til dette innlegget Svart 9.Februar.2004 Båt-abstinensen gir sterke utslag?? Sitér dette innlegget Hilsen KOB, Nimbus Nova 35 Link to post
TMS Svart 9.Februar.2004 Link til dette innlegget Svart 9.Februar.2004 Til TMS, Frank A. og M/Y Ellen Marie: La folk få bruke tiden sin på hva de vil! Hold dere bare unna bagateller selv, så går dette så greit atte!!! Enig ! MVH TMS Sitér dette innlegget TMS Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.