Henrig Startet 14.November.2007 Del på Facebook Startet 14.November.2007 Leter for tiden etter en vinteropplagringsplass til en relativt stor trimaran. Minimumskrav til plass er 20x20m. Blir stort sett bare ledd av når jeg ringer og spør, ingen har plass. Noen som vet om et sted der de kan ha plass? Båten Heter Ocean og ligger på Oksenøya. Båten kan sees . Sitér dette innlegget Link to post
Framtia Svart 14.November.2007 Del på Facebook Svart 14.November.2007 Du verden for en flott skute, dette så gøy ut. Velkommen til båtplassen, kan desverre ikke hjelpe deg med båtplass. Sitér dette innlegget Framtia på AIS Seiling - den dyreste måten å reise gratis.... Link to post
Anonym Svart 14.November.2007 Del på Facebook Svart 14.November.2007 Hmm, jeg ville da tro det bør være mulig å legge skuta på Herbern, akkurat nå er det vel ledige plasser og tror jeg. Ring 22831990, og prat med havnesjef Knut Langli. På den annen side, Petter har jo vært mye her, så jeg anser det som sannsynlig at han har forsøkt.. Sitér dette innlegget Link to post
Henrig Svart 14.November.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.November.2007 (redigert) Joa tror Petter har hørt der, men takk for tipset. Skulle helst hatt den på land da=) og burde kanskje skrevet det, gjerne med telt og... Skal jobbes litt på i vinter Redigert 14.November.2007 av Henrig (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Belgarath Svart 14.November.2007 Del på Facebook Svart 14.November.2007 Stili skute, er det samme som Kevin Costner hadde en Kustomized versjon av i Waterworld? Sitér dette innlegget MVH Ole B ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- '78 HB 21 m/Marna MB10A - '91 Volvo 945 aut Link to post
Anonym Svart 15.November.2007 Del på Facebook Svart 15.November.2007 Har dere hørt med Oslo Havnevesen? De har vel en stor slipp på sjursøya. Sitér dette innlegget Link to post
Henrig Svart 15.November.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 15.November.2007 Hmm skal høre der, takk for hjelp. Det er faktisk den båten de brukte under innspillingen til waterworld ja. De hadde en til som de brukte for nærfilming etc som de brant på slutten, men all seilingen i WW er av denne skuta Sitér dette innlegget Link to post
Belgarath Svart 15.November.2007 Del på Facebook Svart 15.November.2007 Jøss, lucky guess fra min side da.. Håper du fikk med den kule vindgeneratoren.. Sitér dette innlegget MVH Ole B ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- '78 HB 21 m/Marna MB10A - '91 Volvo 945 aut Link to post
Henrig Svart 15.November.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 15.November.2007 da ser det ut til at vi får leid sjøflyhavna=) noen som har en kran? ;p takk for hjelpen Sitér dette innlegget Link to post
Anonym Svart 15.November.2007 Del på Facebook Svart 15.November.2007 noen som har en kran? ;p Http://www.skoveng.no/ har kran, de løfter opp til 160 tonn.. Tlf: 64 83 51 00 Meget hyggelig kar Asle, men han kan naturligvis å ta seg betalt. Trenger dere transport i tillegg er Atle Skoveng den rette å prate med :) Han har løftet noen båter tidligere også, blant annet denne: Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.