Stian_Matros Startet 14.November.2007 Link til dette innlegget Startet 14.November.2007 Heisann dere Jeg har et komplett formsett til en 14 fots skjærgårdjeep som jeg vurderer å selge. Men jeg har ingen ide om hva noe sånt kan være verdt. Det er former til følgene: -Skrog -Overbygg -Luker (2 stk) -Styrekonsoll (2 stk, 1 liten og 1 stor med benk, begge sidemontert) Alle formene er i tilnærmet perfekt stand. Jeg legger ved noen bilder som viser formene samt noen ferdig båter som jeg har solgt. Båttypen heter Panther 420 for de som huske den fra 90 tallet Sitér dette innlegget -2007 Jans Entry 25' Halvfabrikat prosjekt, på sjøen i år?? Link to post
zichoz Svart 14.September.2008 Link til dette innlegget Svart 14.September.2008 Hei Har du denne formen enda? MVH Nicholas Mork Sitér dette innlegget Link to post
Stian_Matros Svart 14.September.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.September.2008 Den er nok solgt for lenge siden Sitér dette innlegget -2007 Jans Entry 25' Halvfabrikat prosjekt, på sjøen i år?? Link to post
csvirus Svart 14.September.2008 Link til dette innlegget Svart 14.September.2008 Denne var vel bygd på samme bunnskrog som nor-dan puma 420, evnt. gamle selco ett eller annet? Ligna ihvertfall veldig! Sitér dette innlegget Link to post
Stian_Matros Svart 14.September.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.September.2008 Stemmer meget bra det, den er bygget på samme gamle selco skrog som Puma er bygget på . Sitér dette innlegget -2007 Jans Entry 25' Halvfabrikat prosjekt, på sjøen i år?? Link to post
csvirus Svart 14.September.2008 Link til dette innlegget Svart 14.September.2008 Vet du hvor formene er nå eller? kunne godt tenkt meg en sånn en Sitér dette innlegget Link to post
Stian_Matros Svart 14.September.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.September.2008 Panther formene var det en svenske i Stockholm traktene som kjøpte Så de er ikke i umiddelbar nærhet Sitér dette innlegget -2007 Jans Entry 25' Halvfabrikat prosjekt, på sjøen i år?? Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.