mons Startet 15.November.2007 Link til dette innlegget Startet 15.November.2007 Hei Hører på nyhetene at en lastebåt er i problemer ved Kjerringøy. Finner AIS info for området og ser at den har vært under slep ei stund. Ser ut for at slepet har skåret seg, Redningsskøyta Ruth Opsal legger ut fra Bodø ca 1030. 1110 er lastebåten 0,3 nautisk fra land og redningsskøyta ankommer. 1115 er begge båtene på vei ut igjen i etpar knop. Scan Trader hadde visstnok fått ankerfeste som hindret den i å drive de siste meterene hører jeg nå. Det er artig å se hvor godt det fungerer selv om det var nært denne gangen. Skryt til redningselskapet! Mons Sitér dette innlegget Mons Link to post
rogeri Svart 15.November.2007 Link til dette innlegget Svart 15.November.2007 (redigert) Har prøvd å følge med via denne linken http://www.navcom.no/aislive/index.aspx?myid=21 Ser den varierer unarmalt på hvem som opererer i farvannet her. Ruth Opsahl "så" jeg" ved havaristen for få minutter siden, da så jeg ikke Scan Trans! Finnes det noen bedre linker av denne typen? Edit: Siste om saken: http://www.an.no/nyheter/article3127970.ece Redigert 15.November.2007 av rogeri (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Avsluttet_1 Svart 23.April.2010 Link til dette innlegget Svart 23.April.2010 Alt innhold postet av denne brukeren er fjernet Sitér dette innlegget Link to post
2nd Trikker'n Svart 23.April.2010 Link til dette innlegget Svart 23.April.2010 Skryt til redningselskapet! Hvorfor det? For å gjøre det som står i stillingsbeskrivelsen? Sitér dette innlegget Link to post
Avsluttet_1 Svart 23.April.2010 Link til dette innlegget Svart 23.April.2010 (redigert) Alt innhold postet av denne brukeren er fjernet Redigert 23.April.2010 av jeglikerdegogså (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Frøken Fryd Svart 23.April.2010 Link til dette innlegget Svart 23.April.2010 Hvorfor det? For å gjøre det som står i stillingsbeskrivelsen? Har du aldri fått skryt for å gjøre jobben din? Sitér dette innlegget Link to post
Avsluttet_1 Svart 24.April.2010 Link til dette innlegget Svart 24.April.2010 Alt innhold postet av denne brukeren er fjernet Sitér dette innlegget Link to post
Volvomekanikeren Svart 24.April.2010 Link til dette innlegget Svart 24.April.2010 Fordi at vi averget et eventuelt stort oljeutslipp det burde vel en skipper vite Les signaturen hans ''Ha tålmodighet med meg. Jeg må ha det inn med teskjeer - mange teskjeer!'' Sitér dette innlegget If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw! Link to post
Avsluttet_1 Svart 24.April.2010 Link til dette innlegget Svart 24.April.2010 Alt innhold postet av denne brukeren er fjernet Sitér dette innlegget Link to post
Volvomekanikeren Svart 24.April.2010 Link til dette innlegget Svart 24.April.2010 Den personen kan no ikke nekte deg i å ha noe som signatur for det om du ikke opplyser om hva du heter? Merklikste eg har hørt Sitér dette innlegget If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw! Link to post
Volvomekanikeren Svart 24.April.2010 Link til dette innlegget Svart 24.April.2010 Oja sann ja... Nei, du må ikke gå fra BP, Du har no ikke gjort noe gale, uten om og gjort en feil med signatur. Men no har du endret på det, så då er det ingen som kan si noe som helst :) Sitér dette innlegget If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw! Link to post
Avsluttet_1 Svart 26.April.2010 Link til dette innlegget Svart 26.April.2010 Alt innhold postet av denne brukeren er fjernet Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.