Jump to content

Erfaringer med Airon Marine? Tips til båt ønskes.

lassal

Recommended Posts

Heisann,

Titter stadig på nybåt ettersom trefotssyken stadig øker. Denne gang har jeg eventuelt lyst til å gå opp litt mere enn 4/5 fot enn det jeg gjorde sist. Kom over en båt som heter Airon Marine 388 på Finn tidligere idag og syns dette var en svært lekker båt. Har aldri hørt om båten, så om noen vet om den hadde det vært supert. Ellers tar jeg gjerne imot tips på båter som oppfyller de fleste av disse kravene:

- 37-50 fot.

- Flybridge/Hardtop (kalesjebåter kan gå hvis båten er bra).

- Minimum 4 faste køyer.

- Maks 10 år gammel. Nyest som mulig, gjerne nytt.

- Maks 2.400.000kr

- Motorbåt (dvs. ikke skøyter, trebåter, seilbåter etc.)

All informasjon om Airon båtene mottas med stor takk.

0_1175457134240.jpg

0_1175457135136.jpg

http://finn.no/finn/boat/object?finnkode=9...pos=3&tot=3

Redigert av Saltkjelen (see edit history)

Kunne godt tenkt meg Flybridge, eller det er det jeg vil bytte ut til, men finner ikke noe jeg liker. Liker selvsagt Fairline og Princess flybridgene, men da må jeg ned i 1999, 2000 modell. Det er forsåvidt greit for meg, men fruen vil ha nytt. Da koster en flybridge over 3 millioner - desverre. Derfor står jeg liksom igjen med bare åpne båter. Så lenge den åpne båten er stor nok skal det gå greit. Fant dermed Airon 388 som absolutt falt i smak. Skal ringe og avtale visning neste uke, så får vi se..

Har saumfart alle kriker og kroker på finn.no, men det er liksom ingenting som er å hoppe i taket av. Enten mangler den ditten, datten, for liten, for stor, for dyr, for gammel osv.. Skal ikke være lett nei :(

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...