lassal Startet 15.November.2007 Link til dette innlegget Startet 15.November.2007 (redigert) Heisann, Titter stadig på nybåt ettersom trefotssyken stadig øker. Denne gang har jeg eventuelt lyst til å gå opp litt mere enn 4/5 fot enn det jeg gjorde sist. Kom over en båt som heter Airon Marine 388 på Finn tidligere idag og syns dette var en svært lekker båt. Har aldri hørt om båten, så om noen vet om den hadde det vært supert. Ellers tar jeg gjerne imot tips på båter som oppfyller de fleste av disse kravene: - 37-50 fot. - Flybridge/Hardtop (kalesjebåter kan gå hvis båten er bra). - Minimum 4 faste køyer. - Maks 10 år gammel. Nyest som mulig, gjerne nytt. - Maks 2.400.000kr - Motorbåt (dvs. ikke skøyter, trebåter, seilbåter etc.) All informasjon om Airon båtene mottas med stor takk. http://finn.no/finn/boat/object?finnkode=9...pos=3&tot=3 Redigert 15.November.2007 av Saltkjelen (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
nimbuster Svart 16.November.2007 Link til dette innlegget Svart 16.November.2007 Det var litt av et spenn på dine ønsker....alt fra fb-båter til åpne båter. Søk på finn.no etter båter i den prisklassen, så finner du mange....bare å velge og vrake. Sitér dette innlegget Link to post
lassal Svart 17.November.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.November.2007 Kunne godt tenkt meg Flybridge, eller det er det jeg vil bytte ut til, men finner ikke noe jeg liker. Liker selvsagt Fairline og Princess flybridgene, men da må jeg ned i 1999, 2000 modell. Det er forsåvidt greit for meg, men fruen vil ha nytt. Da koster en flybridge over 3 millioner - desverre. Derfor står jeg liksom igjen med bare åpne båter. Så lenge den åpne båten er stor nok skal det gå greit. Fant dermed Airon 388 som absolutt falt i smak. Skal ringe og avtale visning neste uke, så får vi se.. Har saumfart alle kriker og kroker på finn.no, men det er liksom ingenting som er å hoppe i taket av. Enten mangler den ditten, datten, for liten, for stor, for dyr, for gammel osv.. Skal ikke være lett nei :( Sitér dette innlegget Link to post
Victora III Svart 18.November.2007 Link til dette innlegget Svart 18.November.2007 Er italienske båter dette. Synes også at disse så fine ut og var ombord i en under båtmessa i fjor. Ble ikke like imponert da jeg kom ombord (30 foteren). Synes den var trang. Finishen var også så som så. Anbefaler deg å ta en tur ombord i en. Men sikker noen som har mer erfaring en dette å komme med. Sitér dette innlegget Link to post
Blue_Dragon Svart 19.November.2007 Link til dette innlegget Svart 19.November.2007 Nei, det er neste umulig å kikke på båt når en har fått en del erfaring. Så og si alle båter har ett eller annet kompromiss. For noen er det pris. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.