Plomma I Startet 7.Februar.2004 Link til dette innlegget Startet 7.Februar.2004 Hørte på radion nå på morgenkvisten at Tjøme radio skal utvide lyttersonen ned til Lindesnes, det må vel være positvt.???? Sitér dette innlegget hilsen Plomma I, roynils@online.no Link to post
M/Y Ellen Marie Svart 7.Februar.2004 Link til dette innlegget Svart 7.Februar.2004 Det er vel fordi Farsund Radio nå skal legges ned, vil jeg tro. Om dette er positivt eller ikke, ja det vil jeg tro kommer an på hvem du spør Les mer på denne linken: http://www.maritimradio.no/generelt/endring.htm mvh Sitér dette innlegget . www.g-mt.no Link to post
Jens_P Svart 7.Februar.2004 Link til dette innlegget Svart 7.Februar.2004 Det er vel fordi Farsund Radio nå skal legges ned, vil jeg tro.Oppfattet det slik på Vestfoldsendingen at Farsund Radio skal fjernstyres fra Tjøme. Sitér dette innlegget Lykke er en kombinasjon av god helse og dårlig hukommelse! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.