Nærsnes Svart 2.Desember.2013 Link til dette innlegget Svart 2.Desember.2013 Drømmebåten er helt klart en Targa 44, for båtliv hele året! Sitér dette innlegget Link to post
JRK Svart 2.Desember.2013 Link til dette innlegget Svart 2.Desember.2013 Mye bra båter i denne tråden. Men akkurat nå er selvfølgelig dette min drømmebåt: Har akkurat avsluttet fire og en halv ukes ferie i vår nye MorMajor II (Viksund 340 StCruz) - og det har vært fantastisk flott! :yesnod: mvh ter-av Dette er også min drømmebåt. Den er liten nok til å ligge I de minste uthavnene. Den er samtidig stor til å ha alle fasiliteter som de store båtene. Den har et klassisk design som var moderne da den kom og som fremdeles kan måle seg med det meste av nye båter. Den har høy finish på både interiør og eksteriør. Den har gjenomprøvde tekniske løsninger som er lett og vedlikeholde. Sitér dette innlegget Link to post
Ternen32 Svart 2.Desember.2013 Link til dette innlegget Svart 2.Desember.2013 Princess 43 Fly uten tvil Fra ungdommen av var jeg mye med i en princess 30, den har satt seg i hjernebarken helt, siden den gang har det alltid vært det som har ligget på topp, Sitér dette innlegget Eier av 1978 Furuholmen 32 Fly. Ternen sin Blogg: http://ternen.rashani.no/#home Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.