Jump to content

Fisker fikk ikke lov å bygge brygge

Frivakten

Recommended Posts

Det er nok litt synd om Røkke, i kraft av sin posisjon så er det vanskeligere for han enn de fleste andre å få byggetilatelse siden media følger kan med lys og lykte til enhver tid.

Hadde det vært opp til meg så burde alle ha egen brygge utenfor kjøkkendøren. Da kunne vi også slettet denne fjollete loven om fri ferdsel :flag:

Sport og fritid M.W.Lem. Kano, kajakk, Sommer og vintersport

Tja, ser da ut som Røkke bygger et eller annet ute på Konglungen! Å dømme etter størrelsen på byggekranene som synes mot himmelen, så må det minst være et større spa-hotel eller lignende? :rolleyes:

Så forøvrig at det var stor glede over at han ikke fikk mudret til 4 meters dybde, og grunnen til gleden (fra noen naturvernere mener jeg å huske) var at det ville ha medført større trafikk av store båter i sundet mellom Konglungen og Bjerkøya. Siden det i følge kartene er 40 meters dybde i området så skjønte jeg ikke helt den!

Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and!

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...