sjømann22stavanger Startet 24.November.2007 Link til dette innlegget Startet 24.November.2007 Lurer på hvor man kan få kjøpt/laget pulpit til sjømann 22 Sitér dette innlegget Link to post
horg Svart 24.November.2007 Link til dette innlegget Svart 24.November.2007 (redigert) HER ?, el. de fleste utstyrs butikker, mek. verksteder Div. Sjømann 22, her kan se mange varianter av pulpiter Redigert 24.November.2007 av horg (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
sjømann22stavanger Svart 25.November.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.November.2007 Tusen takk for hjelpen, var akkurat sånne jeg så etter. Mvh Sjømann Stavanger Sitér dette innlegget Link to post
Hebbe Svart 25.November.2007 Link til dette innlegget Svart 25.November.2007 Husket en tråd jeg startet for noen år siden der står det litt om pulpit til en Sjømann. Fant et bilde av en pulpit som jeg fikk laget til Sjømannen som jeg hadde. Fant denne tråden her.... Sitér dette innlegget Båten har sin faste plass i hagen....... Link to post
john ivar Svart 22.April.2013 Link til dette innlegget Svart 22.April.2013 Vet noen, hvor man kan få tak på pulpit og badeplattform, til en sjømann 22 fot ? Sitér dette innlegget Link to post
john ivar Svart 22.April.2013 Link til dette innlegget Svart 22.April.2013 Hei, er også ute etter pulpit til min båt. Linkene det er referert til er gamle, noen som vet hvor det kan gå å få tak i sånne ? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.