Nibba Startet 25.November.2007 Link til dette innlegget Startet 25.November.2007 (redigert) Finner ikke igjen monterings anvisning til Rule-A Matic Switch. Det kommer 2 grå ledninger ut fra Switchen, regner med at det er jord stemmer det? Den ene ledningen skal vel kobles til jord og den andre til jord på pumpa?. http://www.aye-aye.no/product_info.php?man...f17e7c3e324cf48 Redigert 25.November.2007 av Nibba (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
SveinHa Svart 25.November.2007 Link til dette innlegget Svart 25.November.2007 Pluss inn på den ene grå og den andre grå til plussledning (vanligvis rød) på pumpa. Minus til den andre (vanligvis sort) på pumpa. Sitér dette innlegget Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808 Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram Mahatma Gandhi, 1869-1948: Vaksinasjon er en barbarisk praksis og en av de mest fatale av alle vrangforestillinger som er aktuelle i vår tid. Samvittighetsfulle motstandere av vaksinasjon bør om nødvendig stå alene mot hele verden for å forsvare sin overbevisning. Barnevaksiner Link to post
Hilmar 2 Svart 25.November.2007 Link til dette innlegget Svart 25.November.2007 Den er en bryter strømmen+ skal gå som en bryter igjennom den Sitér dette innlegget Hilmar 2, jobber på slepebåten Gyltingen Link to post
Nibba Svart 25.November.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.November.2007 OK så det er plussledninger, takker for kjapt svar. Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 25.November.2007 Link til dette innlegget Svart 25.November.2007 Spiller egentlig ingen rolle om det er pluss eller minus så lenge du kobler switch'en i serie med pumpa. Altså slik at den strømmen som går igjennom pumpa også går igjennom switch'en. Sitér dette innlegget Link to post
ooma Svart 25.November.2007 Link til dette innlegget Svart 25.November.2007 Funderte på dette med + eller - switching jeg også, og kom frem til at det ble mindre kabelstrekk ved å bryte jord-ledningen i steden for pluss. Jord er jo overalt, men pluss må jo hentes på riktig sted. Finnes det noen regler for dette? Sitér dette innlegget Oso Link to post
Nibba Svart 26.November.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.November.2007 Så da hadde jeg ikke gjort noe galt om jeg hadde koblet jord eller + strømførende til Switch en. Sitér dette innlegget Link to post
SveinHa Svart 26.November.2007 Link til dette innlegget Svart 26.November.2007 Nei, det spiller ikke noen rolle om du bryter pluss eller minus men pass bare på at pumpa får pluss og minus riktig. Sitér dette innlegget Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808 Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram Mahatma Gandhi, 1869-1948: Vaksinasjon er en barbarisk praksis og en av de mest fatale av alle vrangforestillinger som er aktuelle i vår tid. Samvittighetsfulle motstandere av vaksinasjon bør om nødvendig stå alene mot hele verden for å forsvare sin overbevisning. Barnevaksiner Link to post
Nibba Svart 26.November.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.November.2007 Ja på Rule pumpen som jeg har kjøpt, er plusss og minus tydelig merket, så det skal gå fint. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.