Ask Startet 27.November.2007 Del på Facebook Startet 27.November.2007 Hei Med fare for å driva eigenreklame. I dag skal eg halda eit foredrag, og visa lysbilete, frå ein segltur til Svalbard. Dette skjer på Askøy seilforening sitt seglsportsenter på Askøy. Dette startar kl 19,00. Alle er velkomne og det er gratis adgang. Dette til orientering. Ask Sitér dette innlegget Link to post
Tom J. Svart 27.November.2007 Del på Facebook Svart 27.November.2007 Synd det er litt for langt unna. Ikke dårlig at du bruker lysbilder. Trodde de fleste hadde gått over til vanlig dataprojector. Personlig synes jeg lysbildene gir bedre oppløsning. Selv har jeg et par Kodak 2050 som jeg bruker. Sitér dette innlegget Link to post
Player 311 Svart 27.November.2007 Del på Facebook Svart 27.November.2007 Hei Med fare for å driva eigenreklame. I dag skal eg halda eit foredrag, og visa lysbilete, frå ein segltur til Svalbard. Dette skjer på Askøy seilforening sitt seglsportsenter på Askøy. Dette startar kl 19,00. Alle er velkomne og det er gratis adgang. Dette til orientering. Ask Og når skal du holde foredrag i Arendal? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.