Terje Startet 10.Februar.2004 Del på Facebook Startet 10.Februar.2004 Er det noen som hvet om noen som lager eksosbend ? DVS bendet utifra turboen på en TMD 70. Kan ikke bruke originalt da dette blir for bredt for motorrommet. Har et gammelt i rustfritt men da trenger jeg å få laget ny flens da denne ikke er lik på ny turbo. Dette må være i Stavanger området. Sitér dette innlegget Terje Nidelv 300 sport Volvo penta D6 Link to post
giver Svart 10.Februar.2004 Del på Facebook Svart 10.Februar.2004 Er det noen som hvet om noen som lager eksosbend ? DVS bendet utifra turboen på en TMD 70. Kan ikke bruke originalt da dette blir for bredt for motorrommet. Har et gammelt i rustfritt men da trenger jeg å få laget ny flens da denne ikke er lik på ny turbo. Dette må være i Stavanger området. HeiJeg fikk lagd en nytt bend av en god rørlegger som gjenget opp bendet og satte det inn i gammel flens som var gjenget. Kanskje du kan få tak i en brukbar/ny flens og bruke samme oppskrift. mvh giver Sitér dette innlegget Link to post
Jolla Svart 10.Februar.2004 Del på Facebook Svart 10.Februar.2004 Vi lagde en flens som var noen millimeter tynnere enn original og fikk da plass. Trenger dreiebenk og fres til en slik jobb ( mekanisk verksted ) MVH Jolla Sitér dette innlegget Link to post
Terje Svart 11.Februar.2004 Emnestarter Del på Facebook Svart 11.Februar.2004 Er i grunnen klar over hva som trengs, men hvem gjør det, til info så blir et originalt ca. 10 cm for bredt. Sitér dette innlegget Terje Nidelv 300 sport Volvo penta D6 Link to post
Nibba Svart 11.Februar.2004 Del på Facebook Svart 11.Februar.2004 Hos Vestpak i Sandnes kan du få kjøpe flens som du kan sveise på bendet. De vannskjærer ut flensen med ferdige bolt hull. Vi kjøpte mange flenser hos de i min tidligere jobb, og de var meget bra . Har ikke telefon nummeret men det finner du selv. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.