Verrie Startet 27.November.2007 Del på Facebook Startet 27.November.2007 Vårt motor-rom blir ikke så veldig varmt. Jeg ønsker allikevel å ha et eget skap som stenger varmen ute, slik at remedier kan oppbevares på beste og tryggeste måte. Jeg ønsker dette oppbevart i motorrom, da alt "kjekt å ha" og verktøy oppbevares der, samt at det er der jeg har verktøybenker med borremaskiner etc. Remedier består av alt fra lakk, olje, maling, spraybokser, limer, etc etc. Skapets størrelse ser jeg for meg å være ca 60 cm høyt, 60 cm i bredde samt rundt 40 cm i dybde. Skapet skal stå på dørken. Hvem selger slikt/hvem kan jeg kontakte? Sitér dette innlegget Link to post
Geir Svart 27.November.2007 Del på Facebook Svart 27.November.2007 Hei Tenker du på ett "brannsikkert" skap, eller på ett "standard" skap i stål eller glassfiberarmert plyester? Geir Sitér dette innlegget Link to post
Framtia Svart 27.November.2007 Del på Facebook Svart 27.November.2007 Gerdmans har mye lekkert/praktisk til hobbyrommet, enten det er på land eller ombord... gerdmans Sitér dette innlegget Framtia på AIS Seiling - den dyreste måten å reise gratis.... Link to post
tuffff Svart 27.November.2007 Del på Facebook Svart 27.November.2007 Dersom du skal holde temperaturen nede i forhold til omgivelsene i motorrommet bør nok skapet være litt ventilert ut til friluft. Ellers må du ha veldig god isolasjon = tykke vegger (selv med dette vil du få utlignet temperaturen på sikt). mvh tuffff Sitér dette innlegget Link to post
ooma Svart 27.November.2007 Del på Facebook Svart 27.November.2007 For lagring av "gift" gjelder generelt at dette skal være ventilert mot friluft. Tror dette er en god begynnelse for deg også. Se på avtrekkskap Sitér dette innlegget Oso Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.