Jump to content

Kjøpe garmin 4008 eller 3010 plotter.

Kotnes

Recommended Posts

3010 plotteren kan bruke minnebrikken jeg har fra før hvor jeg også har lagt inn mjøsa fra topokart( kjører mjøsa bortsett fra ferien da kranbilen løfter skuta i fjorden ).

4008 plotteren må jeg kjøpe kart på nytt hvis den ikke leser topokart og da mister jeg mjøsa. Belanor kunne ikke svare på dette idag men jeg skulle få en tilbakemelding fra dem.

Noen som har prøvd topokart på 4008 ?

Er også åpen for erfaringer med den ene eller den andre plotteren. Er det så mye bedre med de nye G2 kartene eller fungerer de gamle greit.

Har en Garmin 178 C sounder nå men er kommet i den alder at jeg trenger briller for å bruke den derfor står større skjerm på ønskelista til jul.

Redigert av Kotnes (see edit history)

Kroppen har passert 50 men ikke hue.

Det er norsk meny, og er det ikke så kan den enkelt lastes opp.. De første modellene av 3010 hadde den ikke innstallert /2005)..

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

Har lyst på Garmin igjen da jeg kjenner denne typen godt og har god erfaring med denne. Er det noen som kunne tatt inn en fra USA for meg. Har ikke noe erfaring med den slags. Har ikke helt bestemt meg for 3010 eller 4008 enda men er det noen som kunne sjekka prisen ferdig til Norge for meg for begge plotterne så jeg får sett prisfoskjellen på de to.

Takker på forhånd.

Redigert av Kotnes (see edit history)

Kroppen har passert 50 men ikke hue.

Malfix skal ha 17800,- for 4008 ("villendende" pris er 23750,-)

Vet ikke om de kan levere 3010C mere

Redigert av Sydvesten (see edit history)

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...