MagneO Startet 28.November.2007 Link til dette innlegget Startet 28.November.2007 Hallo! Jeg må etterhvert ha meg et telt til båten. Det er vel mulig å bygge noe selv med det er korte kvelder for tiden så det blir nok å kjøpe noe. Hvilket er best for en 22 fot sjark? Jeg trenger vel neppe mer enn i underkant av 3 meter totalhøyde. Mvh Sitér dette innlegget Link to post
glek Svart 5.Desember.2007 Link til dette innlegget Svart 5.Desember.2007 Sjekk hos TRADEPARTNERS i Tønsberg. Der kan du velge telt etter kvalitet og få det skreddersydd til din båt. Har selv handlet derfra og er veldig fornøyd. Topp kvalitet. Sitér dette innlegget Link to post
MagneO Svart 5.Desember.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.Desember.2007 Så jo meget profesjonelt ut! Takk skal du ha, jeg skal ringe dem. Noen som har erfaringer med de standard systemene som er til sagls? Mvh Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.