bolla Startet 30.November.2007 Link til dette innlegget Startet 30.November.2007 Dette firmaet har masse gummiprofiler som er hard to get...."http://www.eigenbrodt.no/ lette lenge før jeg fant noen i norge som hadde en snål profil jeg trengte.. Sitér dette innlegget Link to post
Sira Svart 30.November.2007 Link til dette innlegget Svart 30.November.2007 Har handlet fra det firmaet i mange år, de byttet navn for et par år siden,holder til på Lørenskog og navnet var KaMa før(KarrosseriMatriell) Sitér dette innlegget Samme hvor jeg er , bare jeg er i båten Link to post
Naurstad Svart 30.November.2007 Link til dette innlegget Svart 30.November.2007 Har handlet hos R.J.Rygg de har en oversiktlig side med tegning på alle profiler og et meget godt utvalg. R.J.Rygg Sitér dette innlegget Naurstad sin hjemmeside Link to post
Kjell E Svart 30.November.2007 Link til dette innlegget Svart 30.November.2007 Du kan også sjekke ut Parma i Bergen. Mvh, Kjell Sitér dette innlegget LA3939 har endret brukernavn Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.