Jump to content

Møkkabåter

Astrix

Recommended Posts

Ja, men hvorfor er det så mange som har behov for å fortelle at en er teit i pappen når en har kjøpt seg en ny flott båt?

Jeg leste litt om de som mente at en Riviera 925 var bedre enn ditt valg og syns det var langt fra saklig og minnet sterkt om div seilbåtdiskusjoner vi har hatt og har... Uten å kjenne båtene så syns jeg nå iallefall at ditt valg er en mye penere båt, jeg er sikker på at du har bestilt en knallflott båt. Men det er litt usaklig det også for jeg kjenner hverken Skilsøen eller Rivierane og evt andre som har vært oppe...

Uansett, vi må kunne diskutere båter her på forumet, ellers blir det veldig kjedelig. Noen er bare opptatt av å bruke båten, men jeg tror at veldig mange av oss som bruker tid på forumet er mye mer opptatt av selve produktet "båt" enn den gjennomsnttlige båteier og derfor er det også et supert forum å få råd og tips og høre andres meninger på. Jeg syns det går rimelig fort å spotte ut de som er usaklige, vi kommer heller aldri til å bli kvitt dem... Men jeg føler vel at de som eier produkt som blir kritisert ofte er litt for tilbakeholdne om feil og mangler på egen båter og kanskej litt for positive til eget produkt, det blir vel fort slik når ting blir kritisert, men trådstarter oppfordrer til at vi ikke skal kaste dritt om andres båter, jeg oppfordrer til å være åpen og ærlige om feil og svakheter også om egen skute, da kan vi jo kansje lære noe om andre båter som kanskje en gang skal bli våres...

Redigert av bjoris (see edit history)

Blogg:S/Y FRI -  (2008-2018: Hanse 350 - 2019: NB820 Sport og Bavaria B/One) 2020-: NB 870 Ardea D4-260 2012/2013 model

Jeg leste litt om de som mente at en Riviera 925 var bedre enn ditt valg og syns det var langt fra saklig og minnet sterkt om div seilbåtdiskusjoner vi har hatt og har... Uten å kjenne båtene så syns jeg nå iallefall at ditt valg er en mye penere båt, jeg er sikker på at du har bestilt en knallflott båt. Men det er litt usaklig det også for jeg kjenner hverken Skilsøen eller Rivierane og evt andre som har vært oppe...

Hvis bluedragon opplevde den tråden som fornærmende synes jeg han skal skrive det selv. Jeg synes faktisk den tråden er et godt eksempel på et balansert inntrykk av erfaringer og preferanser.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...