glalaksen Startet 1.Desember.2007 Link til dette innlegget Startet 1.Desember.2007 Hei Jeg har gitt bort en gammel 8-11 marna og nå sier han som har overtatt den at motoren trenger en ny topp. Derfor tenkte jeg at det var verdt et forsøk og legge inn en forspørsel her og se om man fikk napp. Ny eier har etterhvert et stort lager med deler blandt annet til Marna og Sleipner og kan godt være villig til å bytte hvis han har noe dere måtte trenge, ellers så kanhan betale med penger :) håper noen kan hjelpe. Sitér dette innlegget Link to post
Sleipner93 Svart 1.Desember.2007 Link til dette innlegget Svart 1.Desember.2007 Let på finn.no, er noen annonser med masse Marna, FM, Sleipner deler osv. Har ikke tid til å finne annonsen akuratt nå.. Men visst du ikke finner den før neste gang jeg er her skal jeg finne den til deg! Sitér dette innlegget Link to post
Sleipner93 Svart 2.Desember.2007 Link til dette innlegget Svart 2.Desember.2007 Ta en telefon til denne karen, han har sikkert en topp som passer Sitér dette innlegget Link to post
glalaksen Svart 3.Desember.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.Desember.2007 Takker Skal videreformidle tlf nummer til han som har fått motoren. tenkte ikke på finn jeg, kan ikke tenke på alt hehe Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.