Verrie Startet 1.Desember.2007 Link til dette innlegget Startet 1.Desember.2007 Jeg har nå en stund letet etter søkerlampe for 24 volt som er litt større enn de typene som er mange av tilsalgs på deriblant finn.no. Maritim/andre har også søkerlys for salg, men føler ikke disse passer så fint på båten vår. Jeg er derfor, forhåpentlig med medlemmenes hjelp, på jakt etter : søkerlampe, som er basert på 24 volt, fjernstyrt oppover/vidden og som er noe kraftigere og større enn de som er mere vanlige. Dersom noen har tips om horn "med den rette lastebillyden" også setter jeg pris på det. Jeg antar jeg trenger luftkompressor tilknyttet denne ? Noen som har tips og forslag om hvor jeg kan få tak i ovennevnte produkter ? (noen av leserene er kanskje observante og husker at jeg har vært på jakt etter søkerlampe før via egen tråd, men det var mere antikk type til 40 foteren som jeg var på jakt etter da.) Sitér dette innlegget Link to post
Hansi Svart 1.Desember.2007 Link til dette innlegget Svart 1.Desember.2007 (redigert) Ved å følge denne lenke finner du alt hva du trenger. Et annet alternativ finner du her. Redigert 1.Desember.2007 av Hansi (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Frivakten Svart 1.Desember.2007 Link til dette innlegget Svart 1.Desember.2007 Norselight Sitér dette innlegget VOR ÆRE OG VOR MAGT HAR HVIDE SEIL OS BRAGT D5L - SRC/VHF -SAR -NLS - Livbøyefadder Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.