Yankee Startet 2.Desember.2007 Link til dette innlegget Startet 2.Desember.2007 Noen som kan hjelpe meg? Jeg må bytte en luke med yttermål 69,5x44 cm. Har letet litt rundt, men det jeg finner av universalluker stopper på 50 cm. Hvor selger de min størrelse? Sitér dette innlegget Link to post
roaldbj Svart 2.Desember.2007 Link til dette innlegget Svart 2.Desember.2007 Jeg har kjøpt store universalluker hos Maritim, av typen ABSluker, men husker ikke de største jeg kjøpte. De har også MOONL.LUKE 62 X 62 M/ RAMME nr 4332-62 Anbefaler at du søker litt i katalogen til Vetus og Sleipner. Sitér dette innlegget Link to post
Yankee Svart 2.Desember.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.Desember.2007 Ja, det er ABS luker jeg mener. Har sjekket Maritim men de er for små. Sitér dette innlegget Link to post
Yankee Svart 2.Desember.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.Desember.2007 Har sjekket ut begge, ingen som er lange nok. Flere som har gode tips? Sitér dette innlegget Link to post
Gløggen Svart 2.Desember.2007 Link til dette innlegget Svart 2.Desember.2007 Hei Yankee Sitter med en dansk katalog fra www.nordjysk-marine.dk og der er det luker, så ta en titt Sitér dette innlegget Link to post
Yankee Svart 3.Desember.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.Desember.2007 ikke der heller. stopper på 606. Så det nærmer seg. jeg må ha 695 Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 3.Desember.2007 Link til dette innlegget Svart 3.Desember.2007 (redigert) Sjekk denne: http://sv.lewmar.com/products/index.aspx?l...&page_id=24 767x767 var den største jeg fant. Redigert 3.Desember.2007 av Hulda (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Yankee Svart 5.Desember.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.Desember.2007 Takker for tipset, men dette er vel glassluker med innvedig åpning? Jeg trenger plastluke som åpnes utenfra. Flere tips. Sitér dette innlegget Link to post
Yankee Svart 6.Desember.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Desember.2007 Ser dårlig ut med store luker Orginal koster ca. kr 6000,- fra USA Kanskje jeg må skjære ut et nytt plastlokk. Men jeg trenger likevel en ny lukkeanordning/slåe. Noen som vet hvor man får slike i plast? Sitér dette innlegget Link to post
Mix Svart 6.Desember.2007 Link til dette innlegget Svart 6.Desember.2007 Skal du ha større luker enn disse standard ABS lukene er eneste alternativet jeg har funnet aluminiumsluker fra Ertec eller Colt Disse fåes også etter mål. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.