kvast Startet 3.Desember.2007 Link til dette innlegget Startet 3.Desember.2007 Jeg har en Selco 15foter, jeg har flyttet til Sandefjord og har båten stående på henger, noe jeg synes er helt greit. Problemet er at jeg ikke har funnet noen bra plasser som jeg kan sette ut båten og som har parkering til bilen og hengeren mens jeg er ute på havet. Noen som vet av slike plasser? Jeg er også interessert i båtplass i nærheten, men ikke i indre havn. Noen som vet av plasser som man kan leie for små båter. Sitér dette innlegget Prosjekt: Selco Selfleet 1962 Link to post
bao Svart 3.Desember.2007 Link til dette innlegget Svart 3.Desember.2007 Hei! Det er (var) rampe i kilgata før Maxbo når du kommer fra byen. Du kan høre med kommunen om de har båtplasser. Jeg fikk i løpet av 3 uker. Sitér dette innlegget Link to post
Mariell Svart 3.Desember.2007 Link til dette innlegget Svart 3.Desember.2007 De holder på med å oppgradere på Havnebakken( nesten ute ved Knattholmen). Da ligger du i Tønsbergfjorden 5 min. gange fra Stauper og Lindholmen. Noget bedre enn trøtte Sandefjordsforden. Tilbud er gått ut til gamle brukere om å kjøpe seg inn i det nye anlegget. Blir nok noen som hopper av. + at det blir noen flere plasser. Så der tror jeg nok det blir noen ledige plasser. 2,5 mtr og 3,5mtr. De regner ikke med å ha oversikt over ledige plasser før i slutten av måneden. Innskuddspris for nye brukere vet jeg ikke. Om du er interisert så send IM så skal du få adresse/telefon til kontakt person. Utseettings rampe er vel kun der inne som Bao nevnte. Sitér dette innlegget MEDLEM I KNBF VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP Link to post
Explorer Svart 3.Desember.2007 Link til dette innlegget Svart 3.Desember.2007 Det er også en rampe på Thorøya, men hør med sjefen der ute om det er greit at du setter ut først. Ellers så går det ann å høre om det er noe ledig plass hos Sandefjord motorbåtforening. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.