Jump to content

Båtplass sandfjordsområdet

kvast

Recommended Posts

Jeg har en Selco 15foter, jeg har flyttet til Sandefjord og har båten stående på henger, noe jeg synes er helt greit. Problemet er at jeg ikke har funnet noen bra plasser som jeg kan sette ut båten og som har parkering til bilen og hengeren mens jeg er ute på havet. Noen som vet av slike plasser?

Jeg er også interessert i båtplass i nærheten, men ikke i indre havn. Noen som vet av plasser som man kan leie for små båter.

De holder på med å oppgradere på Havnebakken( nesten ute ved Knattholmen). Da ligger du i Tønsbergfjorden 5 min. gange fra Stauper og Lindholmen. Noget bedre enn trøtte Sandefjordsforden.

Tilbud er gått ut til gamle brukere om å kjøpe seg inn i det nye anlegget. Blir nok noen som hopper av. + at det blir noen flere plasser. Så der tror jeg nok det blir noen ledige plasser. 2,5 mtr og 3,5mtr.

De regner ikke med å ha oversikt over ledige plasser før i slutten av måneden.

Innskuddspris for nye brukere vet jeg ikke.

Om du er interisert så send IM så skal du få adresse/telefon til kontakt person.

Utseettings rampe er vel kun der inne som Bao nevnte.

MEDLEM I KNBF

VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...