froesak Startet 3.Desember.2007 Link til dette innlegget Startet 3.Desember.2007 skal ha en ny propell og er ute etter en som gjør att jeg kan ha litt mer gasspådrag med (høyere turtall) pga lading og lurer derfor på hvilken av disse jeg da bør velge: 9,25"x8" eller 9,25" x10" ønsker den som jeg ved ca 2,5 kn kan ha mest gass på. Sitér dette innlegget Link to post
HP-260 Svart 3.Desember.2007 Link til dette innlegget Svart 3.Desember.2007 Hvilke propell har du nå og hva er toppturtallet ditt? Sitér dette innlegget Link to post
froesak Svart 3.Desember.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.Desember.2007 klak brukes på en df 9,9 dorgemotor så topp turtall vet jeg ikke den som sitter på er en 9,25 x 10" men jeg kunne tenkt meg en der jeg kunne ha litt høyere turtall uten att hastigheten øker derfor tenkte jeg att kanskje en 9,25 x8" ville funke?? Sitér dette innlegget Link to post
Trophy Svart 3.Desember.2007 Link til dette innlegget Svart 3.Desember.2007 Du får nok litt mer turtall med 9,25 x 8, men hvor mye ekstra turtall du får i den farten vil jeg ikke tippe på Sitér dette innlegget Maxum 4100 scb, Chenette III Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.