Hank Startet 4.Desember.2007 Link til dette innlegget Startet 4.Desember.2007 Jeg så denne annonsen for et par uker siden og benyttet en fridag i går til å stikke innom butikken. Til alt hell fikk jeg den siste de hadde igjen... Mener dette var et godt kjøp. Årets julegave til meg selv i alle fall! 2990,- for en plotter må vel sies å være bra. http://www.nautisk.no/products/navman_trac...gps_ant_nav2991 Sitér dette innlegget Link to post
vikers Svart 4.Desember.2007 Link til dette innlegget Svart 4.Desember.2007 Sikkert et greit kjøp. Ser at samme plotter koster 3495,- hos maritim, men der er det en innebygd antenne?? Sitér dette innlegget Ser ikke båtene slik de er, men slik de kan bli!! Forvalter "Aase II - N7" - en 52 kvm. Anker-båt fra 1917. Seil fra North Sails, Lowrance 3500c plotter og X51 ekkolodd.Medlem av KNS,KNBF,KTK,SA,DFÆL. Ønsker veldig å få tak på et skuteskrog på +/- 40 fot som jeg kan få sette istand. Link to post
Bergen dørk Svart 4.Desember.2007 Link til dette innlegget Svart 4.Desember.2007 Ser at produktet fortsatt ligger ute på nautisk.no - men de hadde ikke flere, på tross av dette, sier du? Sitér dette innlegget mvh Bergen Dørk Link to post
Hank Svart 4.Desember.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.Desember.2007 (redigert) Desverre, jeg var innom der i går og kjøpte den siste som var igjen. Spurte om de skulle få inn flere og de trodde de ikke. Jeg ser forøvrig at plotteren er til salgs i enkelte nettbutikker for over Kr. 6000,- Redigert 4.Desember.2007 av Hank (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Bergen dørk Svart 4.Desember.2007 Link til dette innlegget Svart 4.Desember.2007 Ja, da får du være fornøyd med julegaven til far....så og si til USA-import pris (og kanskje billigere)! Sitér dette innlegget mvh Bergen Dørk Link to post
Stevens Svart 4.Desember.2007 Link til dette innlegget Svart 4.Desember.2007 (redigert) Hei, i mars/april kommer jeg til å selge en tilsvarende Navman 5500i. Må bare plukke den ut av båten først, som står på vinterlager hos forhandler. Kommer til å selges for ca. kr. 1500,-. Send meg en IM hvis du er interessert, eller hold et øye med http://www.finn.no/ . (Vet at man ikke skal bedrive kjøp&salg her, men dette var direkte relevant til denne tråden. Moderator må gjerne slette innlegget dersom man finner det upassende) EDIT: Oj da, her hagler det med IM'er, og plotteren er solgt. Skulle nok tatt litt mer for den... Redigert 4.Desember.2007 av Stevens (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Hank Svart 4.Desember.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.Desember.2007 Sikkert et greit kjøp. Ser at samme plotter koster 3495,- hos maritim, men der er det en innebygd antenne?? Modellen ble solgt både med og uten ekstern antenne. Forøvrig en liten og enkel plotter som passer den gamle snekka perfekt. Jeg var sikker på at jeg ikke hadde noen som helst bruk for kartplotter før jeg kom over dette tilbudet.. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.