Jump to content

kartplotter kupp?

Hank

Recommended Posts

Sikkert et greit kjøp. :yesnod: Ser at samme plotter koster 3495,- hos maritim, men der er det en innebygd antenne?? :confused:

Ser ikke båtene slik de er, men slik de kan bli!!

Forvalter "Aase II - N7" - en 52 kvm. Anker-båt fra 1917. Seil fra North Sails, Lowrance 3500c plotter og X51 ekkolodd.Medlem av KNS,KNBF,KTK,SA,DFÆL. Ønsker veldig å få tak på et skuteskrog på +/- 40 fot som jeg kan få sette istand.

Hei, i mars/april kommer jeg til å selge en tilsvarende Navman 5500i. Må bare plukke den ut av båten først, som står på vinterlager hos forhandler. Kommer til å selges for ca. kr. 1500,-. Send meg en IM hvis du er interessert, eller hold et øye med http://www.finn.no/ .

(Vet at man ikke skal bedrive kjøp&salg her, men dette var direkte relevant til denne tråden. Moderator må gjerne slette innlegget dersom man finner det upassende)

EDIT: Oj da, her hagler det med IM'er, og plotteren er solgt. Skulle nok tatt litt mer for den... :headbang::smiley:

Redigert av Stevens (see edit history)
  vikers skrev:
Sikkert et greit kjøp. :yesnod: Ser at samme plotter koster 3495,- hos maritim, men der er det en innebygd antenne?? :confused:

Modellen ble solgt både med og uten ekstern antenne. Forøvrig en liten og enkel plotter som passer den gamle snekka perfekt. Jeg var sikker på at jeg ikke hadde noen som helst bruk for kartplotter før jeg kom over dette tilbudet.. :rolleyes:

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...