Herman Startet 5.Desember.2007 Link til dette innlegget Startet 5.Desember.2007 Jeg ser at Maritim arrangerer kveldskurs i forskjellige emner. Er det noen som har deltatt på noen av disse, og har noen gode/dårlige erfaringer? Lurte på om jeg skulle melde meg på "Bruk av polyester". http://www.maritim.no/default.aspx?id=351 De fleste kursene har dessverre allerede vært, men noe morsomt er det da igjen. Og nei, jeg jobber ikke i Maritim Sitér dette innlegget All I ask is a tall ship and a star to steer her by Link to post
Frøken Fryd Svart 5.Desember.2007 Link til dette innlegget Svart 5.Desember.2007 Havna.com skrev om dette i dag. Sitér dette innlegget Link to post
asunde Svart 5.Desember.2007 Link til dette innlegget Svart 5.Desember.2007 Helt greie kurs var på flere i fjor. Men husk at det er delvis reklame for instruktør/firma sine produkter, men helt ok. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.