Kotnes Startet 5.Desember.2007 Link til dette innlegget Startet 5.Desember.2007 Har planer om innkjøp av tv til båten og lurer på om noen har noen vet om et sted i osloområdet som har vettug pris på en 15" flatskjerm. Med eller uten dvd spiller. Kan vel også bruke mindre eller noe større. Må gå på 12 volt i tillegg til 220 volt. Blir vel mindre strømforbruk enn å bruke omformer 12 v til 220 v. Sitér dette innlegget Kroppen har passert 50 men ikke hue. Link to post
Bav29sport Svart 5.Desember.2007 Link til dette innlegget Svart 5.Desember.2007 Jeg har nettopp kjøpt meg en tv med dvd som går med til 12v. Denne kjøpte jeg på sea-sea som ligger på rud utenfor sandvika. litt dyr men så langt fornøyd. Sitér dette innlegget Link to post
Bømlafjord Svart 5.Desember.2007 Link til dette innlegget Svart 5.Desember.2007 TV er en ting, men hva signal tar en inn fra båt? Kanskje bedre å vente litt med å kjøpe TV, det vil nok komme med innebygget dekoder snart. Sitér dette innlegget Link to post
asunde Svart 5.Desember.2007 Link til dette innlegget Svart 5.Desember.2007 De har til 1990 på OBS. Sitér dette innlegget Link to post
Elmer Svart 5.Desember.2007 Link til dette innlegget Svart 5.Desember.2007 Jeg har en DMTech med innebygget dvd-spiller og tilhørende 12 V kabel. Tv`n er 17 ", men fordelen da er at den er widescreen. Kjøpte min for 3.100,- på nettbutikken Deal (de har den også på Netshop). Synes det er veldig greit at dvd er innebygget. Sitér dette innlegget Link to post
Ida Marie III Svart 5.Desember.2007 Link til dette innlegget Svart 5.Desember.2007 Jeg kjøpte Dantax 15 LCD TV oss Elkjøp, den går direkte på 12 volt, funker fint Sitér dette innlegget Link to post
trikkern Svart 5.Desember.2007 Link til dette innlegget Svart 5.Desember.2007 Snart lanseres små flatskjermer med innebygget digital opplegg for mottak av det nye bakkenettet. Kanskje lurt å vente på en slik? Sitér dette innlegget Link to post
Trude III Svart 6.Desember.2007 Link til dette innlegget Svart 6.Desember.2007 Hei, Er det forresten noen som vet om det er mulig å få tak i mindre enn 15" PC skjermer? Jeg ønsker meg en skjerm kanskje 12-14". 15" blir i største laget i båten.. Hilsen Trude III Sitér dette innlegget Trude III Link to post
loco Svart 6.Desember.2007 Link til dette innlegget Svart 6.Desember.2007 Er det noen som vet hvor mange Ampere disse tv'ene trekker ? Hadde vært greit med en oversikt så en kunne gått for den mest stømgjerrige. Sitér dette innlegget Link to post
blueline Svart 6.Desember.2007 Link til dette innlegget Svart 6.Desember.2007 Har en 15" phillips lcd 220 V og bruker omformer. Under drift drar det tilsammen 4 amp. Uansett hva man skal kjøpe av TV så er det nok lurt å vente til man har bruk for den. Utvikling både teknilogi og pris går unna så om du ikke trenger den før til våren hadde jeg ventet. Diskuterte litt med en kamerat som sonderer markedet nå og han fikk råd på elektronikkmessen om å vente til våren da det kommer flere tver for 12 volt til våren. Sitér dette innlegget Link to post
trikkern Svart 6.Desember.2007 Link til dette innlegget Svart 6.Desember.2007 Det stemmer det Blueline her sier. Ny generasjon småTV'er er på gang. Lanseres i løpet av vår/sommer 08. Sitér dette innlegget Link to post
Kotnes Svart 6.Desember.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Desember.2007 Da legger jeg det bokstavelig talt på is og venter til sommeren. Takk for innspill alle sammen. Sitér dette innlegget Kroppen har passert 50 men ikke hue. Link to post
Ulv I Svart 6.Desember.2007 Link til dette innlegget Svart 6.Desember.2007 Øhh.. lurte på en ting i den slengen... Var det så at det nye digitale bakkenettet sender i MPEG4 format, er det det som har noe å si om den kan avspille det eller? Jeg har en slik som denne, og den støtter DivX, JPEG, MP3, MPEG-4, SVCD, Video CD. Har innebygget TV tuner, lurer på om jeg kan ta inn noe bakkenett med denne tro. Sitér dette innlegget Båtløs etter hjerneslag, se siste nytt på bloggen http://www.ulvseth.no Pass på helsa.. du har bare den.. Når sjekket du blodtrykket sist? Link to post
espenal Svart 7.Desember.2007 Link til dette innlegget Svart 7.Desember.2007 tviler jeg desverre sterkt på ulven, de mener nok at det er dvd spilleren som støtter det :( Sitér dette innlegget Link to post
adanedehl Svart 9.Desember.2007 Link til dette innlegget Svart 9.Desember.2007 Hei, Er det forresten noen som vet om det er mulig å få tak i mindre enn 15" PC skjermer? Jeg ønsker meg en skjerm kanskje 12-14". 15" blir i største laget i båten.. Hilsen Trude III Ikke noe problem å få tak i feks 12", ved å bestille feks fra utlandet. Kan også være penger å spare på dette Sitér dette innlegget http://www.boogis-risor27.piczo.com/?cr=3&rfm=y Link to post
blacki Svart 9.Desember.2007 Link til dette innlegget Svart 9.Desember.2007 dem hadde en 12 tommer til 998,- på en sjappe her for kort tid siden. Så tilbudene kommer nok. 9,2 tommer så jeg også for en tid tilbakers (begge LCD). Sitér dette innlegget Link to post
Allan E Svart 10.Desember.2007 Link til dette innlegget Svart 10.Desember.2007 (redigert) Jeg har noen av disse men, de er 15 tommer men toutch. Beregnet for innfelling. De har ikke kabinett eller kasse på seg. Går direkte på 12V. Kan de være brukbare Redigert 10.Desember.2007 av Gladiator (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.