Jump to content

Kjøpe 15" flatskjerm tv på 12 volt til båten.

Kotnes

Recommended Posts

Har en 15" phillips lcd 220 V og bruker omformer. Under drift drar det tilsammen 4 amp. Uansett hva man skal kjøpe av TV så er det nok lurt å vente til man har bruk for den. Utvikling både teknilogi og pris går unna så om du ikke trenger den før til våren hadde jeg ventet. Diskuterte litt med en kamerat som sonderer markedet nå og han fikk råd på elektronikkmessen om å vente til våren da det kommer flere tver for 12 volt til våren.

Øhh.. lurte på en ting i den slengen...

Var det så at det nye digitale bakkenettet sender i MPEG4 format, er det det som har noe å si om den kan avspille det eller?

Jeg har en slik som denne, og den støtter DivX, JPEG, MP3, MPEG-4, SVCD, Video CD.

Har innebygget TV tuner, lurer på om jeg kan ta inn noe bakkenett med denne tro.

Båtløs etter hjerneslag, se siste nytt på bloggen http://www.ulvseth.no

Pass på helsa.. du har bare den.. Når sjekket du blodtrykket sist?

:smiley:

Hei,

Er det forresten noen som vet om det er mulig å få tak i mindre enn 15" PC skjermer?

Jeg ønsker meg en skjerm kanskje 12-14". 15" blir i største laget i båten..

Hilsen

Trude III

Ikke noe problem å få tak i feks 12", ved å bestille feks fra utlandet. Kan også være penger å spare på dette

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...