Bav29sport Startet 5.Desember.2007 Link til dette innlegget Startet 5.Desember.2007 På min classic så har jeg revet bort teppe som lå rundt på sideveggene og i taket(akterdoss), er det noen som har forslag til type maling jeg burde bruke her? Sitér dette innlegget Link to post
Mulligan Svart 5.Desember.2007 Link til dette innlegget Svart 5.Desember.2007 Har hatt svært godt resultat (yrkesbåt) med pålimt glassfiberstrie og vanlig innendørsmaling. Sitér dette innlegget Link to post
knutza Svart 5.Desember.2007 Link til dette innlegget Svart 5.Desember.2007 Har hatt svært godt resultat (yrkesbåt) med pålimt glassfiberstrie og vanlig innendørsmaling. Hei Mulligan. Hvilken type lim brukte du til glassfiberstria? vanlig tapetlim? Sitér dette innlegget Link to post
Mulligan Svart 5.Desember.2007 Link til dette innlegget Svart 5.Desember.2007 Våtromslim så vidt jeg husker. Sitér dette innlegget Link to post
knutza Svart 5.Desember.2007 Link til dette innlegget Svart 5.Desember.2007 Har hatt svært godt resultat (yrkesbåt) med pålimt glassfiberstrie og vanlig innendørsmaling. Hei Mulligan. Hvilken type lim brukte du til glassfiberstria? vanlig tapetlim? Sitér dette innlegget Link to post
seilærn Svart 5.Desember.2007 Link til dette innlegget Svart 5.Desember.2007 På min classic så har jeg revet bort teppe som lå rundt på sideveggene og i taket(akterdoss), er det noen som har forslag til type maling jeg burde bruke her? Jeg har god erfaring med International sin 2-komponentlakk, brukte den bl.a. i motorrommet, og skal mest sannsynlig få på et strøk i kabinen i år. Sitér dette innlegget Link to post
Blue_Dragon Svart 5.Desember.2007 Link til dette innlegget Svart 5.Desember.2007 Hva med biltema topcoat? Sitér dette innlegget Link to post
seilærn Svart 5.Desember.2007 Link til dette innlegget Svart 5.Desember.2007 Har du brukt denne? Er den bra? Sitér dette innlegget Link to post
avmønstret5 Svart 5.Desember.2007 Link til dette innlegget Svart 5.Desember.2007 Bengallack er ok å bruke på glassfiber innabords - avfette først. Top-coat er enda sterkere for slitasje. Sitér dette innlegget Link to post
Gunga Din Svart 5.Desember.2007 Link til dette innlegget Svart 5.Desember.2007 - avfette først. Top-coat er enda sterkere for slitasje. avfette - grovt sandpapir - o topcoat blir kjbra Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
sodne Svart 5.Desember.2007 Link til dette innlegget Svart 5.Desember.2007 polyesterbasert topcoat. det er det som e vanlig å bruka Sitér dette innlegget stå i ro båt! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.