tebi Startet 7.Desember.2007 Link til dette innlegget Startet 7.Desember.2007 Jeg registrer at dollarkursen er meget fordelaktig om dagen. Jeg skal ha ny propell til Mercruiser Bravo II. Hvor og hvordan handler jeg greiest fra over there? Sitér dette innlegget Link to post
Servicemannen Svart 7.Desember.2007 Link til dette innlegget Svart 7.Desember.2007 Prøv westmarine.com Dem er ikke altid billigeste men bra service og tilbuder hver måned på diverse varer. I tillegg blir man medlem i Amerikanske båteierforbundet. (US-Boat) Sitér dette innlegget http://www.isbater.no http://www.kabola.is Link to post
Stevens Svart 8.Desember.2007 Link til dette innlegget Svart 8.Desember.2007 Har postet om dette tidligere: (tidligere tråd) Sitér dette innlegget Link to post
Whistler Svart 8.Desember.2007 Link til dette innlegget Svart 8.Desember.2007 Kjøpte Bravo 2 propeller i fjor fra Bam/mercruiserparts. Med frakt kom den seg på US$ 644,14 (med mutter og sikringsskive). Synes å huske at det ble snaut 5000,- med mva Sitér dette innlegget Jeg bygger har bygd en Glen-L Zip Link to post
Amorøsa Svart 8.Desember.2007 Link til dette innlegget Svart 8.Desember.2007 Hva er norsk pris da ? Sitér dette innlegget Link to post
Salt Svart 8.Desember.2007 Link til dette innlegget Svart 8.Desember.2007 Jeg registrer at dollarkursen er meget fordelaktig om dagen. Jeg skal ha ny propell til Mercruiser Bravo II. Hvor og hvordan handler jeg greiest fra over there? Hvor kan andre mere om; men du bør vurdere jetcarrier.com som transportør fra USA til Norge. Sitér dette innlegget Jan, Hvaler. Båter: 1977-2016 kano; 1987-1994 Nidelv 24; 1994-2009 Hvalerskøyte 29'; 2008 -- Winga Princess; 2016 -- kajakk Link to post
tebi Svart 8.Desember.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.Desember.2007 Sist jeg sjekket kostet den 7-8000 her på oljeberget. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.