Jump to content

nytt leketøy?

plimsoll

Recommended Posts

Er bare en ting jeg lurer på, hvordan får motoren luft? man kan jo ikke ha vanlige luftinntak....

Den bruker luften i cockpiten (så lenge det varer). Luft taes inn gjennom en snorkel i finnen.

Dette bregrenser hvor lenge den kan være under vann. Lange dykk vil skape så stort undertrykk i cockpiten at trommehinnene ville briste.

(Fritt oversatt etter websiden deres).

Motoren lades vhj.a. en rotasjonskompressor. Derfor går den bra selv om trykket i kabinen synker.

Dette er et firma startet og drevet av to gutter. Gjett om de har det gøy?!

Økonomien er mulignes et problem, så det er mulig å investere her. Noen med overskudd på båtkontoen?

Hilsen Nils Rømcke som har tresnekka Tora og motorbåten Saowanee
Jeg er litt gal, og trives ganske godt med det ................

Hei hvor det går! Ser veldi moro ut dette, så da blir det sikkert forbudt. :cheers:

Gjett om!

Det blir nok ikke lett å få CE-godkjenning her, nei!! Kom ikke her! :nono:

Etter min mening illustrerer denne saken en av grunnene til at ny teknologi gjerne oppstår i USA, nemlig friheten til å freake uten for mange byråkratiske hindringer.

Redigert av NilsPils (see edit history)

Husk at friheten i USA også har en annen side, nemlig at man ikke har frihet til å plage andre. Da blir man saksøkt!

Gjett om!

Det blir nok ikke lett å få CE-godkjenning her, nei!! Kom ikke her! :nono:

Etter min mening illustrerer denne saken en av grunnene til at ny teknologi gjerne oppstår i USA, nemlig friheten til å freake uten for mange byråkratiske hindringer.

Alle båter har sin egen sjarm - man må bare bruke litt fantasi for å finne den!

Husk at friheten i USA også har en annen side, nemlig at man ikke har frihet til å plage andre. Da blir man saksøkt!

Det skulle også bare mangle. Lenge leve Kardemommeloven!

Nå plager vel ikke disse gutta andre så mye med delfinene sine heller, håper jeg.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...