plimsoll Startet 8.Desember.2007 Link til dette innlegget Startet 8.Desember.2007 Her er en rar skapning: http://www.innespace.com/ Sitér dette innlegget Link to post
ulysses Svart 8.Desember.2007 Link til dette innlegget Svart 8.Desember.2007 He he..fikk litt haisommer1 assosiasjoner. Sitér dette innlegget Link to post
Donald2 Svart 8.Desember.2007 Link til dette innlegget Svart 8.Desember.2007 Artig sak det der sikkert Sitér dette innlegget <M/S Skipper har endret navn til Donald2.> Link to post
Bømlafjord Svart 8.Desember.2007 Link til dette innlegget Svart 8.Desember.2007 Sitér dette innlegget Link to post
csvirus Svart 8.Desember.2007 Link til dette innlegget Svart 8.Desember.2007 Er bare en ting jeg lurer på, hvordan får motoren luft? man kan jo ikke ha vanlige luftinntak.... Sitér dette innlegget Link to post
Leidulf Svart 8.Desember.2007 Link til dette innlegget Svart 8.Desember.2007 pust......! PUST................! BLÅS FOR SVARTE.......! Sitér dette innlegget - Hilsen Leidulf - Tabo22 blogg - Hjemmeside - Jeg er ustoppelig - hvis jeg bare kunne komme i gang.... Link to post
trikkern Svart 9.Desember.2007 Link til dette innlegget Svart 9.Desember.2007 Hei hvor det går! Ser veldi moro ut dette, så da blir det sikkert forbudt. Sitér dette innlegget Link to post
dumbass Svart 9.Desember.2007 Link til dette innlegget Svart 9.Desember.2007 Er bare en ting jeg lurer på, hvordan får motoren luft? man kan jo ikke ha vanlige luftinntak.... Den vertikale finnen fungerer som snorkel på en ubåt Sitér dette innlegget Link to post
NilsPils Svart 9.Desember.2007 Link til dette innlegget Svart 9.Desember.2007 Er bare en ting jeg lurer på, hvordan får motoren luft? man kan jo ikke ha vanlige luftinntak.... Den bruker luften i cockpiten (så lenge det varer). Luft taes inn gjennom en snorkel i finnen. Dette bregrenser hvor lenge den kan være under vann. Lange dykk vil skape så stort undertrykk i cockpiten at trommehinnene ville briste. (Fritt oversatt etter websiden deres). Motoren lades vhj.a. en rotasjonskompressor. Derfor går den bra selv om trykket i kabinen synker. Dette er et firma startet og drevet av to gutter. Gjett om de har det gøy?! Økonomien er mulignes et problem, så det er mulig å investere her. Noen med overskudd på båtkontoen? Sitér dette innlegget Hilsen Nils Rømcke som har tresnekka Tora og motorbåten SaowaneeJeg er litt gal, og trives ganske godt med det ................ Link to post
NilsPils Svart 9.Desember.2007 Link til dette innlegget Svart 9.Desember.2007 (redigert) Hei hvor det går! Ser veldi moro ut dette, så da blir det sikkert forbudt. Gjett om! Det blir nok ikke lett å få CE-godkjenning her, nei!! Kom ikke her! :nono: Etter min mening illustrerer denne saken en av grunnene til at ny teknologi gjerne oppstår i USA, nemlig friheten til å freake uten for mange byråkratiske hindringer. Redigert 9.Desember.2007 av NilsPils (see edit history) Sitér dette innlegget Hilsen Nils Rømcke som har tresnekka Tora og motorbåten SaowaneeJeg er litt gal, og trives ganske godt med det ................ Link to post
La Digue Svart 9.Desember.2007 Link til dette innlegget Svart 9.Desember.2007 Dette gir jo begrepet fisketur helt nytt innhold! Å nei, sorry delfiner er jo pattedyr, ikke fisk Sitér dette innlegget Alle båter har sin egen sjarm - man må bare bruke litt fantasi for å finne den! Link to post
La Digue Svart 9.Desember.2007 Link til dette innlegget Svart 9.Desember.2007 Husk at friheten i USA også har en annen side, nemlig at man ikke har frihet til å plage andre. Da blir man saksøkt! Gjett om!Det blir nok ikke lett å få CE-godkjenning her, nei!! Kom ikke her! :nono: Etter min mening illustrerer denne saken en av grunnene til at ny teknologi gjerne oppstår i USA, nemlig friheten til å freake uten for mange byråkratiske hindringer. Sitér dette innlegget Alle båter har sin egen sjarm - man må bare bruke litt fantasi for å finne den! Link to post
NilsPils Svart 9.Desember.2007 Link til dette innlegget Svart 9.Desember.2007 Husk at friheten i USA også har en annen side, nemlig at man ikke har frihet til å plage andre. Da blir man saksøkt! Det skulle også bare mangle. Lenge leve Kardemommeloven! Nå plager vel ikke disse gutta andre så mye med delfinene sine heller, håper jeg. Sitér dette innlegget Hilsen Nils Rømcke som har tresnekka Tora og motorbåten SaowaneeJeg er litt gal, og trives ganske godt med det ................ Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.